leftbehind Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 22aug Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Slutade nian idag. man vet ju inte om man ska skratta eller gråta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vilket datum börjar ni skolan? Vi börjar 22augusti. 25 aug kl 12.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vi kommer dra till kebenikajse den 17:e med klassen! Fan va kul....men jobbigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vill inte sluta. Har kommit till världens underbaraste klass. Bara gått med dom i ett och ett halvt år. Inte för att min gamla var dålig men där fanns fler undantag till en underbar klass än vad det gör här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vilket datum börjar ni skolan? Vi börjar den 29 aug Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vi slutade idag Ska flyga på Semester imorron, Yeeeaaah vad roligt det ska bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vi slutade idag Ska flyga på Semester imorron, Yeeeaaah vad roligt det ska bli Vart ska ni flyga då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Slutar på tisdag, och kommer inte att gå i skolan med samma folk som jag gjort tidigare. Nej, jag går inte ut 9:an, jag går ut IV, ett speciellt. I den skolan har jag verkligen stormtrivts. Folk som gått i min klass är assköna, vi snackar nästan oavbrutet, samma intressen, samma musiksmak, och maten är gudomlig. Vi har en egen kock, som även jobbar på catering. Man har även lärt känna alla arbetande(vuxna) där väldigt bra, och har inget problem alls med att bara snacka med dom en hel rast. Vilka minnen man har från det här året... Jag kommer verkligen sakna det jag haft det här året. Önskar att jag skulle få gå om det. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marwin Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag får inte sommarlov förräns på Torsdag. Har inte längat så mycket ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 I miss... I miss the... GIRLS. Buhu. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Fan vad tomt livet känns nu... Var sådär på Skara Sommarland igår, klasserna var ju inte ens tillsammans. Var säkert nior från tjugo andra högstadieskolor där också - så man såg inte ens sina kamrater ofta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 (redigerad) Sommarlov é ganska tråkigt egentligen.... Det hade varit bättre med 5 veckor somarlov och 5 veckor vinterlov.. Slutade 9:de Juni Börjar 17:de Augusti Redigerad 11 juni, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2005 Sommarlov é ganska tråkigt egentligen.... Det hade varit bättre med 5 veckor somarlov och 5 veckor vinterlov.. Slutade 9:de Juni Börjar 17:de Augusti Absolut w0rd på det!! Nu är det 79 dagar, som man inte vet vad man ska göra.... Fast jag vet ju några saker som jag ska göra: Åka till Öland Umgås med min bror Kanske åka till Sthlm Kanske åka till Gbg Kanske följa med min bror till Umeå (Där han bor) Hmm...det blev många kansken där Slutade: 10 Juni Börjar: 29 Aug Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts