StellHell Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Har haft inofficellt sommarlov för mig själv. Inte varit i skolan på 3½vecka och nu har vi slutat. Nu väntar ett helt underbart somma... I helvete heller. Ska jobba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Stabilt som fan med sommarlov Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Slutade skolan idag och sen åkte jag till stan och köpte san andreas. Så nu ska jag spela tills jag spyr!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Yeah, sommarlov, dock kan min skola gå och dö! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Har osså Lov ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Finns det inte redan en (eller mer) tråd(ar) om detta? startade sjävl en för lääänge sen slutar på tisdag, känns lite vemodigt att vår klass (9C) ska splittras :'( men iaf, den sommarn ska bli chiiiiiiiiiiiiill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Oh shit! Jag slutar nästa vecka, fredag den 17/6 ... Fan jävla tröga Gotland! Ni kommer ha lika långt sommarlov som han för ni börjar senare Slutar på Torsdag men jag åker till Portugal natten mellan måndag och tisdag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Ni kommer ha lika långt sommarlov som han för ni börjar senare Men det är ändå så surt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Men det är ändå så surt! Inte för oss vi börjar en vecka senare än vad som är planerat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Samma här slutade för 2 veckor sen, sååå skönt! Flens kommun 4 life! Men ni börjar 2 veckor tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Ja sommarlov Min skolavlutning ägde några killar spelade : Iron Maiden - transylvania Metallica nothing else matters och någon annan Men dom slutade nu. Så nästa år får väl vi ta över Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Men ni börjar 2 veckor tidigare Nej faktiskt inte hehe! iallafall inte jag då ajg börjar gymnasiet då vilket är samma tid som de städer runt om mig hehe och dem slutar idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vilket datum börjar ni skolan? Vi börjar 22augusti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Nej faktiskt inte hehe! iallafall inte jag då ajg börjar gymnasiet då vilket är samma tid som de städer runt om mig hehe och dem slutar idag! Tur barn!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja vill oxå :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vilket datum börjar ni skolan? Vi börjar 22augusti. 23 Aug Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vilket datum börjar ni skolan? Vi börjar 22augusti. 22 augusti! börjar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 27 aug.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Sommarlov är överdrivet... Man träffar inga kompisar, myggor över allt och det regnar konstant. HATA SOMMAREN ALLTSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111!!!!!!!!!!!1111 Eller inte! Sommarlov är gött! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Första dagen på sommarlovet och FF i en vecka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Ja.. fick sommarlov idag.. satan vad skönt.. ska bara bada, skata och chilla i sommar.. ska börja 8:an i höst .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts