Jacker Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Ja, då var det sommarlov... Igen. Den här gången är det dock ganska specielt för mig, och några andra, - jag har gått ut grundskolan. Det är ganska konstigt. Det känns det är nu livet börjar, liksom. Jag har både glädje och sorg i kroppen; Glädje för att det är sommarlov, grundskolan är över och att gymnasiet börjar i höst. Sorg för att jag kommer sakna vissa personer som jag gått tillsammans med alla dom här åren. En del kommer jag träffa igen, en del inte. Men det är så livet är... Nu ska jag äta lite mat. Sen ska jag åka och se när min kusin tar studenten. Och, slutligen, efter det ska jag spendera den sista tiden tillsammans med min klass/skola - på Skara Sommarland i ett evangemang som kallas "Sista natten mé gänget". Tack för den här tiden, på: Stocksäterskolan och Transtenskolan! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Fan va kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Har inte sommarlov fören på torsdag Men det låter ju kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Är faktiskt inte särskilt uppspelt för sommarlovet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Idag så hade vi avsluting En sak som vi har gjort är att vi har gått tipsrunder hela skolåret... som jag har tyckt varit rätt tråkigt... men av 40 pers så hade jag högst poäng så jag vann ett helt paket daimkålor Min bror tar studenten idag så vi har satt upp ett mega tält på vår grässmatta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Har inte sommarlov fören på torsdag Men det låter ju kul På torsdag? Är inte dte rätt sent, jag slutade i onsdag iallafall, men jag bor ju också i Sthlm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Hade avslutning idag! Börjar 7:an i höst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Hade avslutning igår Fast det känns inte som att det är lov. Kan bero på vädret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Fan...här är det delade känslor också...en av mina bästa kompisar slutar nu...kommer iofs täffa henne mycket under sommar men den kommer bli astrist i 9:an! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Yeah! Sommarlov Synd att det är dåligt väder och att man mår skit.. annars skulle det känns bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Gäddfiskefestival imorron...Bra inledning på sommarlovet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Yeah! Sommarlov Synd att det är dåligt väder och att man mår skit.. annars skulle det känns bättre Dåligt väder? Vafan, det hänger ju regn i luften vilket är jävla bra för då ser man skärmen dubbelt så bra. Btw, Krya på dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Ja sommarlov Min skolavlutning ägde några killar spelade : Iron Maiden - transylvania Metallica nothing else matters och någon annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 På torsdag? Är inte dte rätt sent, jag slutade i onsdag iallafall, men jag bor ju också i Sthlm. Och jag i skåne Tycker också det är rätt sent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jävlar vilken avslutning, slutade också nian idag. Till att börja med blev jag bränd i ansiktet igår och var helt röd imorse. Så jag tog till min mammas smink och sminkade över det röda, så jag kunde absolut inte gråta... skulle sett ganska komiskt ut (jag är av det manliga könet) Betygen blev lite av en överraskning, hade sänkt mig i fem ämnen och höjt mig i ett Men det gör inget, har 270 poäng ändå så. Jag har aldrig sett så många tårade ögon samlade på ett och samma ställe förut. Ett under att jag klarade mig utan den minsta droppe spilld från kanalerna. Allt var underbart utanför kyrkan trots de tråkiga avskeden. Det känns jävligt tomt nu när man precis har kommit hem alltså. Men jag ska på fest hos en polare ikväll och en hel del är nog där. Sista kvällen med alla nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jävlar vilken avslutning, slutade också nian idag. Till att börja med blev jag bränd i ansiktet igår och var helt röd imorse. Så jag tog till min mammas smink och sminkade över det röda, så jag kunde absolut inte gråta... skulle sett ganska komiskt ut (jag är av det manliga könet) Betygen blev lite av en överraskning, hade sänkt mig i fem ämnen och höjt mig i ett Men det gör inget, har 270 poäng ändå så. Jag har aldrig sett så många tårade ögon samlade på ett och samma ställe förut. Ett under att jag klarade mig utan den minsta droppe spilld från kanalerna. Allt var underbart utanför kyrkan trots de tråkiga avskeden. Det känns jävligt tomt nu när man precis har kommit hem alltså. Men jag ska på fest hos en polare ikväll och en hel del är nog där. Sista kvällen med alla nu Glöm inte läppstift och mascara till festen då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Har avslutning på torsdag. ska säga hejdå till alla mina vänner, flyttar nämligen till stockholm då.. , kommer lämna min kompis jag har känt hela mitt liv. känns förjävligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Old news fo me. Har haft sommarlov i 2 veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Old news fo me. Har haft sommarlov i 2 veckor. Oh shit! Jag slutar nästa vecka, fredag den 17/6 ... Fan jävla tröga Gotland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Samma här slutade för 2 veckor sen, sååå skönt! Flens kommun 4 life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts