Armin_boy89 Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag har fått mitt pc spel nu ...är lite rädd om det att det ska knäckas när man tar ut skivan ur fodralet....hur gjorde ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag har fått mitt pc spel nu ...är lite rädd om det att det ska knäckas när man tar ut skivan ur fodralet....hur gjorde ni? Som man brukar...satt fingret i hålet (Inga perversa tankar nu ) Och tog upp skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag råkade nästan bryta mitt splinter cell förut när jag skulle ta ut det ur fodralet (det var till xbox). De borde lägga alla cd-skivor i förpackningar med såna där "piggar" ni vet, det är nästan omöjligt att ta ut cd skivan annars! Hoppas san andreas har "piggar"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag råkade nästan bryta mitt splinter cell förut när jag skulle ta ut det ur fodralet (det var till xbox). De borde lägga alla cd-skivor i förpackningar med såna där "piggar" ni vet, det är nästan omöjligt att ta ut cd skivan annars! Hoppas san andreas har "piggar"... Vadå för piggar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Haah, Årets problem! btw; Jag är också "Rädd" när jag tar ut skivan ur mina spelfodral... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vadå för piggar? Du vet, på vissa fodral finns det typ två knappar där det står push. När man trycker så blir cd:n lös... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Du vet, på vissa fodral finns det typ två knappar där det står push. När man trycker så blir cd:n lös... Jaha SÅNA piggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Vet ej hur detta fodralet ser ut... men som på alla andra fodral ska man trycka i mitten, så låssnar skivan av sig självt, inget att vara rädd för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts