Maxz Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag vet inte riktigt när posten kommer men på fredagar brukar det bara vara nån jävla meterotidning. Då kanske det är nån annan än posten som delar ut den . Om jag inte får det ska jag fråga morsan om vi kan åka till postkontoret och se om de har det där... Orka vänta tills på måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vendetta Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Ja det är riktigt drygt! Tur att det är avslutningar etc så man kan supa ner sig lite grann i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Haha nej. Sådan service har vi inte, inte här i Uppsala i alla fall. Vart bor du? Stockholm men asså det kommer reklam allday så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vendetta Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Stockholm men asså det kommer reklam allday så... Jo reklam kommer det här med så det räcker och blir över. Både via brevlådan och telefonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Det är så jävla surt att veta att mitt SA säkert ligger på något postkontor i närheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grisen Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Lånar tråden lite vet någon hur mycket GTA:SA kostar i affärerna? var är billigast? Game? Elgiganten? onoff? Siba? Power? eller något annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 http://se.pricerunner.com/games/pc-games/224060/prices Game är nog ett av dom dyraste ställena. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grisen Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 http://se.pricerunner.com/games/pc-games/224060/prices Game är nog ett av dom dyraste ställena. Okej, tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 JAAAAAAAAAA!!!!! Fick mitt GTA nyss. Fan va coolt fodral. Man fick ju värsta boken om städerna. Ska installera nu hej svejs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) JAAAAAAAAAA!!!!! Fick mitt GTA nyss. Fan va coolt fodral. Man fick ju värsta boken om städerna. Ska installera nu hej svejs. Wohoooo, fick mitt alldeles nyss också !!! EDIT: Snyft, nu kommer det ta lång tid tills jag kommer tilbaka hit igen Måste spela , hehe Redigerad 10 juni, 2005 av Miami_Gold Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Min syrra fick sitt till Fläskbox nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts