Erik HK Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Klockan är över 12, hello SA! Redigerad 9 juni, 2005 av Erik HK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Yay nu spawandes SA i min hand Wheeeii I WAST TEH FÖRST YAAY!!! Redigerad 9 juni, 2005 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Haha fast timern blev knasig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Haha fast timern blev knasig. Aa visst blev den? men skit samma... GTA SA ÄR UTE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Den har blivit knasig vid varje release att han inte fixart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 WEEEE! Eller hur? Hängivna GTA-fans ska belönas! Den som skickar mig (Hultenius) ett PM snabbast får en San Andreas bandana! dibel var först! Fan ta dig.. Jag var för ouppmärksam.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Yes! Nu ska jag snart sova, vakna och dra till SIBA på morgonen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Sova, vakna, köpa läsk mm, vänta tills SA dimper ner i brevlådan, installera, avnjuta spelet än en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Vakna klockan 12 och se om posten kommit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Sova.. hmm.. kanske någon timme Ska fixa lite saker förstm bra saker som är om SA. Har ju avslutning, så efter den så kan jag äntligen hålla PC exemplaret:P Fast jag går på konserten istället.. fallar för grupptryck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Snart har jag det i handen.... Kan inte vänta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShortyAD_ss Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 HAHA För ca fem minuter sen hörde jag hur brevlådan öppnades och något damp ner i golvet, jag sprang ut i hallen och vad hittade jag? EN F***** rabatt på massage Fatta om jag blev sur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miami_Gold Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 HAHA För ca fem minuter sen hörde jag hur brevlådan öppnades och något damp ner i golvet, jag sprang ut i hallen och vad hittade jag? EN F***** rabatt på massage Fatta om jag blev sur Hahahahaa Vet hur det känns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Hmm, enligt cdon så skickade dom san andreas (xbox) igår, borde jag få det idag då? Jag bor i Ramsta utanför Uppsala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Fick spelet den 8:nde på XBOX . Min farbror var i USA i en månad och kom hem den 8:nde, o han hade köpt det till mig. !! D e GRYYYYMT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vendetta Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Fan va kefft! Jag fick inte mitt idag och får vänta hela helgen. Jag skulle struntat i att förhandsboka och åkt till någon affär i stan istället. Megastore skickade mitt igår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Fan va kefft! Jag fick inte mitt idag och får vänta hela helgen. Jag skulle struntat i att förhandsboka och åkt till någon affär i stan istället. Megastore skickade mitt igår. Posten kommer väl inte än! Väntar på att posten ska komma.... Den kommer väl vid typ 13 eller 14? Om jag inte får SA idag tänker jag åka ner till postkontoret och kräva att dom ger mig det!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vendetta Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Posten kom till mig kl halv 12. Det var bara massa trams jag fick. Visserligen jobbar jag på Posten så jag skulle kunna åka ner och kolla. Men jag är inte 100 på att det kommer till just det postkontoret. Redigerad 10 juni, 2005 av Vendetta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Posten kom till mig kl halv 12. Det var bara massa trams jag fick. Visserligen jobbar jag på Posten så jag skulle kunna åka ner och kolla. Men jag är inte 100 på att det kommer till just det postkontoret. Men det kommer väl flera ggr om dan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vendetta Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Men det kommer väl flera ggr om dan? Haha nej. Sådan service har vi inte, inte här i Uppsala i alla fall. Vart bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts