Defcon Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 http://www.counter-strike.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 jag har den sämsta versionen av cs var kan man ladda ner den nyaste? http://www.counter-strike.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre_viking Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Någon som vet vad man ska göra om man spelar half life på internet, och så kommer det upp att min client.dll är annorlunda än alla andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 nödvändigt attdra upp en gamal tråd(updatera) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre_viking Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 nödvändigt attdra upp en gamal tråd(updatera) sry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Oo det var ett tag sen man körde hl nu. "This is my secret hidingspot, don't tell anyone I'm here", proffessorn som gömmer sig på den gigantiska elgeneratorn (eller vad det är) Den komentaren är så underbar. Eller "Roger that, let's run like hell!", en av vakternas kommenarer. Fan va skönt det spelet är. Jag gillar dock inte när man övergår från att döda roliga mutationer till att slakta marinsoldater som tål alldeles för mycket stryk. Och sista bossen är bara för ful. Hail half life. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Half-Life är skoj.Faktsikt jätte skoj specielt sista bossen.Men Blue Shift är så kort.Inte ens en boss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 (redigerad) Hail half life. Heil.... Förlåt...Perfektionist och WWII galen Redigerad 6 februari, 2004 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Heil.... Förlåt...Perfektionist och WWII galen Hail är engelska om inte jag är helt blåst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Heil.... Förlåt...Perfektionist och WWII galen Tror det va det han mena "Hail Half-Life" menar han väll att han inte gillar Half-Life han kanske menar "hagla Half-life". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAA *Garvar högt IRL* Hail Half-Life betyder inte hagla half life Tyskarna sa Hail Hitler när dom såg hitler,det är typ en gest eller något,gårinte riktigt att förklara Men det betyder ty p att han älskar Hal-Life Inte hagla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAA *Garvar högt IRL* Hail Half-Life betyder inte hagla half life Tyskarna sa Hail Hitler när dom såg hitler,det är typ en gest eller något,gårinte riktigt att förklara Men det betyder ty p att han älskar Hal-Life Inte hagla! Men nej. Tyskan för hail är heil. Hail är engelska och betyder... öh... hur fan förklarar man vad det betyder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAA *Garvar högt IRL* Hail Half-Life betyder inte hagla half life Tyskarna sa Hail Hitler när dom såg hitler,det är typ en gest eller något,gårinte riktigt att förklara Men det betyder ty p att han älskar Hal-Life Inte hagla! Jag vet redan det! "magistern". H h-ljudet A a-ljudet I I-ljudet L l-ljudet Så det är tydligen jag som måse lära er "Magistern". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 "Magistern"? Dessutom fattar jag inte vad du menar med "H h-ljudet" A a-ljudet I I-ljudet L l-ljudet Fniss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 februari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Ontopic nu så vi slipper låsa ännu en gammal tråd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 Okej Förlåt Arvid,gittarmästaren Förövrigt längat jag som Fan till half-life 2 Men jag undrar om man kommer kunna ta tag i levande människor och slänga iväg dom med det där vapnet som man kan kasta iväg stolar med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAA *Garvar högt IRL* Hail Half-Life betyder inte hagla half life Tyskarna sa Hail Hitler när dom såg hitler,det är typ en gest eller något,gårinte riktigt att förklara Men det betyder ty p att han älskar Hal-Life Inte hagla! Hail - Engelska för hagel..(inte hagel som krut utan hagel som "snö") Heil - Tyska för hälsa typ.. Om du menar att du vill hylla HL så måste man skriva Hail as... Konstigt språk det där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 (redigerad) Vad har jag gjort... Om man kollar i W0rd på synonymer till hail står det: Sleet, Frozen rain, hailstorm, summon, call, call to, call over samt flag down. Jag skulle tro att det visst är korrekt att säga hail Half-Life (på engelska alltså) Ordet heil finns överhuvudtaget inte med i ordlistan. Och jag menade inte regna hagel Edit, om man kollar synonymer på hail as får man: call, name, christen, nickname och give the name. Redigerad 6 februari, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2004 http://www.counter-strike.net/ Hur kan du veta min server adress för ett år sedan då jag inte ens hade min server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 8 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2004 Hur kan du veta min server adress för ett år sedan då jag inte ens hade min server? Was? counter-strike.net är CS offeciella websida, inte din server, och har varit det mycket längre än ett år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts