Arvid Skrivet 4 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Jag har fastnat igen... Jag är på Residue Processing och har kommit till ett rum med två små rullband och ett stort i mitten som leder vidare till en bassäng, där kommer jag inte längre. Jag har sett att det finns rör som man kan krypa in i vid de små rullbanden(inte det man kom från utan de två brevid) men det är omöjligt att hoppa upp där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 har ni hört att HalfLife 2 ska komma ååå jag måste bara köpa det då!! CS 2 kommer men jag har bara hört att det kommer 2 eller 4 vapen till!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Innan jag hade spelat Half Life trodde jag att alla vapen som finns i CS fanns i Half Life också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 CS 2 kommer men jag har bara hört att det kommer 2 eller 4 vapen till!! det lär ju inte stämma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Nepp, det gör det inte... Gå in på den officiella hemsidan på http://www.counterstrikeconditionzero.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Nepp, det gör det inte... Gå in på den officiella hemsidan på http://www.counterstrikeconditionzero.com Servern kunde inte hittas!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Jag blev faktiskt lite besviken på Half-life. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Jag blev faktiskt lite besviken på Half-life. Half Life äger ju, fast landskapstexturerna som man ser från berget är dåligt gjorda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 CS 2 kommer men jag har bara hört att det kommer 2 eller 4 vapen till!! Det är CS 1.6 som snart ska komma och ska ha nya vapen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Vilket half-life spel är det du kör??? Half-Life game of the year edition eller Opposing Force? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Han kör Original Half-Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Jaha!! Det skulle jag oxå vilja ha!!! Men han sa att han hade köpt Half-Life Generation och det har jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Jaha!! Det skulle jag oxå vilja ha!!! Men han sa att han hade köpt Half-Life Generation och det har jag! I Half Life Generation ingår original Half Life, men varför heter det game of the year edition?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Dom kallar det Game Of The Year Edition bara för att man får med TFC + lite annat skräp som man kan ladda ner på nätet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Jag har precis installerat Half Life och har några frågor angående spelet. 1. Hur träffar man den sjunde måltavlan som står bakom skottsäkert glas i övnings-läget? Jag sköt som f*n med MP5:an och granatkastaren men glaset gick inte sönder. 2. Vad är det för ställe man kommer till när man klivit av tåget i början av spelet? 3. Kan man ändra så att gubben går långsammare? 1. Andvänd MP5:ans special vapen (små bomber) 2. Då kommer du fram till Anamalous Materials, sektorn där du jobbar. 3. Ändra i Options> Controls......där kan du hitta WALK-knappen 4. Ägna dig åt GTA.....åt helvete med HL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Dom kallar det Game Of The Year Edition bara för att man får med TFC + lite annat skräp som man kan ladda ner på nätet TFC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 TFC? TeamFortressClassic eller nåt sånt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Dom kallar det Game Of The Year Edition bara för att man får med TFC + lite annat skräp som man kan ladda ner på nätet tfc skräp?!?!?! jag tycker det e kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 jag har den sämsta versionen av cs var kan man ladda ner den nyaste? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts