Anathema Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Hejsan, Jag har fått San Andreas till PC (och nej det är inte warez) Allt funkar bra förrutom att ibland så blir gubberna igenskillniga. Hur kan jag fixa detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Europén Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Igenomskillniga menar du väll? Ändra grafik inställningarna typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Eller ställ frågan här: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...opic=28934&st=0 Som man kan prata lite om buggar och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Armin_boy89 Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Installera om spelet eller vänta tills rockstar games lägger in en patch på sin hemsida , ladda sen ner det så borde allt funka!OBS!kolla vad det är för en patch innan du laddar ner patch:en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Igenomskillniga menar du väll? Ändra grafik inställningarna typ.. Genomskinliga..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Men det som irriterar mig är att min kompis har en likadan data som mig och SA funkar bra för honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts