T-Ryder Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 I cannot understand that you can make so good and fun games. ! R* är inte en person.... bara så att du vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 R* är inte en person.... bara så att du vet "You" kan även sägas i plural... bara så att du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Ni spamar bara så ni vet (mm jag spama ochså ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 "You" kan även sägas i plural... bara så att du vet. Då har jag lärt mig något nytt....Bara så att ni vet.. Men back on topic nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 I love your games R*!! San andreas is the best game in the series!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 This is the best game i ever played =) It's a hell of a fine game, there is nothing more to say about it .. But pleas fix the sound .. evrybody got problem with that ! /Ivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts