Jump to content

Lämna en skön hälsning!

Recommended Posts

Nu kommer tråden jag talat om. Skicka en skön hälsning till rockstargames för det dom åstakommit, nämligen det skönaste spelet hittills GTA SAN ANDREAS!Skriv någon skön,positiv hälsning till dom ENDAST på ENGELSKA här så kommer jag sedan att skicka allt till dom om några dagar när det blir fullt med sköna meddelanden till dom här=)

Skriv bara en hälsning , så att flera får chansen direkt...När jag tycker det är OK så kommer ja skicka allt en gång. Så lämna endast en hälsning och det på engelska. Skriv bara hälsningen och inget annat e ni snälla!

Redigerad av Armin_boy89
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Thank you Rockstar for making so good games. And a bigger Thanks to all of you on Rockstar North*.

You should all be happy about this game, becuase, I just can't find anything bad with it.

Good working and great sucess!

Edit: Jag skrev väl en bra? :lol:

Redigerad av Moongoose
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Thanks for all the Grand Theft Auto games. You have, once again, made a new road, a road that makes me go on in the "other life". And that road gonna hold. Your have given me so many good feelings, and so many styles. Grand Theft Auto is a very big part of my life. Thanks again

/Conny_S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Love you rockstar! :lol: It's 9 minutes left to the release here in Sweden *waiting*. I havn't played it yet nor seen it been played so my expectations is very high. But i ain't be unhappy, ain't I? ;)

I think you shuold have a contest, a film constet or something. That would make the fans happy :wub:

Havn't Jack Thompson said anything about GTA: SA yet? :(

Thank you for some wounderfull games! :huh:

/Helmer

Sweden

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Thank you very much for a relaxing game that have it own freedom most other games like this dont have the same freedom and thx for all skills with dual weapons and lock on mode on rocket launcher... You rock but make sure i dont have to pay each mouth on gta4 online ..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Thank you rockstar for a good game. I liked it very much, and i hope you will make more of these kind of games, like Grand theft auto for Playstation 3. Whit ragdoll! I've enjoyed Gta: San andreas since it came out for PS2, i still play it now. And think i will play it till' it comes to PSP, or PS3! Keep up working! Lots of people love your games!

sorry stavfel och sånyn :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor