PanzerPanz Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Ja tack så mycket för vinsten (slumpmässigt men ändå) har just skickat iväg mailet där valet av spel står jag klistrar in lite från just det mailet : Ja och så till spelen, jag undrar om man kan välja Gudfadern, vilket jag inte tror då det ligger lite långt in i framtiden så att jag kan nog inte välja det men om det går så tar jag det på PC. Om då inte Gudfadern går så tar jag SSX On Tour på PS2 då jag gillat alla andra SSX spel och det kommer i höst (kanske) och är nog lite långt in i framtiden också men man kan alltid fråga visst . Då de spelen jag har föreslagit ovanför ligger rätt långt in i tiden så kanske det är lite osannolikt att kunna välja något av dem, så som sista val tar jag Battlefield 2 som PC version. Dessa spel jag valt och ja Gudfadern och SSX vet jag faktiskt inte om jag kan få men försöka duger. Tackar alla på hela GTAsajten (ALLA) och Hultenius som är så godhjärtad . EDIT: För mycket "och" i paragrafen SSX ursäkta var bara så uppspelt .... Redigerad 9 juni, 2005 av PanzerPanz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Grattis! Jag hoppas att det kommer fler sådana tävlingar. De väcker intresse för GTAsajten och medlemmar som inte skriver så ofta blir mer aktiva. Så ett stort grattis till PanzerPanz och GTAsajten som fick denna möjlighet av EA. Redigerad 9 juni, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Tacka slumpgeneratorn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Wiee! Hurra för gtasajten som är så snäll och bra! Hurra, hurra! (Taget från nån disney bäbisfilm..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Grattis ! Fan att det inte blev jag..... :@ (A) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Grattis!! Synd att det inte vart jag bara! skulle varit mitt livs största upplevelse... kanske... Dumma slumpgenerator!,fast jag får väl skylla mig själv för att jag inte vågade delta i tävlingen..^^ Redigerad 10 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Gratulerar! Trots infebrilt googlenade så kunde jag bara fråga 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Grattis! Antigen har man tur i spel, eller i kärlek.. Jaja, tacka EA också, det är ju i grund och botten de som givit dig ett spel genom GTASajten Utifrån det jag hört som Hultenius har sagt så kan EA ge ut ett gratis spel till GTASajten ungefär en gång i månaden! Det kan ju vara ett reklamtrick också, att marknadsföra sina spel genom Sveriges Störta Community för gta-nördar. Vi har ju underkategorier för "GTA-Liknande spel". Då tycker kanske EA att Gudfadern kan passa bra som ett underforum i denna kategori? Hap, jag skrapade ihop lite information jag hört i någon tråd.. Grattis igen! Och igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Kan man få veta svaren, jag hade rätt på fråga 1 iaf. Redigerad 10 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Svaran var väll. 1. vad var frågan? 2. May 2002 3. Marlon Brando Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Grattis och hoppas att du får spelen du önskade dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Svaran var väll. 1. vad var frågan? 2. May 2002 3. Marlon Brando Första frågan var väl vapenfusket till gta1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Svaran var väll. 1. vad var frågan? 2. May 2002 3. Marlon Brando GROOVY - vapen fusk till gta1 i think, oh ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts