vinnecool Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Ja, vad tycker ni om denna artist? Personligen tycker jag han är störd, men jag älskar verkligen hans musik! Slutgarden är en underbar låt! Vad tycker ni? (svara helst inte om du inte hört mer än två låtar) Oups, höll på att glömma, kom gärna med en förklaring till varför du gillar honom/inte gillar honom o.s.v. Redigerad 9 juni, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag personligen hatar honom. Hans stil, hans musik, hans sångröst. ALLT Hata hata hata. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Marilyn Manson .......är............ ......bäst.......... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Han är ju förfan hemsk. Hans musik är verkligen inte bra. Har hört att han brännde up kattungar under en konsert, fast jag kan har hört fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Killen suger har också hört rykten om uppbrännda kattungar. Men lira rock för fan, orka leka psykopat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Han är ju förfan hemsk. Hans musik är verkligen inte bra. Har hört att han brännde up kattungar under en konsert, fast jag kan har hört fel Går typ många såna ryckten om han.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Seriöst.. Ni tror på det också eller? Jag vet ioförsig inte.. Har däremot hört att han inte ville fortsätta med en konsert för att publiken inte ville stampa ihjäl eller nåt hundvalpar han hade kastat ut . Hans musik är okej. Orka bry sig om hur han är och sånt. Man får la vara som man vill... Så länge jag gillar det . Här kan ni läsa om rykten och sånt http://www.spookhouse.net/rumormill/rumors.html Redigerad 9 juni, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Seriöst.. Ni tror på det också eller? Jag vet ioförsig inte.. Har däremot hört att han inte ville fortsätta med en konsert för att publiken inte ville stampa ihjäl eller nåt hundvalpar han hade kastat ut . Hans musik är okej. Orka bry sig om hur han är och sånt. Man får la vara som man vill... Så länge jag gillar det . Här kan ni läsa om rykten och sånt http://www.spookhouse.net/rumormill/rumors.html Haha, fan va många rykten.. Nej, jag tror nog inte heller på nån av dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Men ryktena är ju ändå en del av manson, hans image är ju antikrist, så då är det ju klart att det kommer lite rykten.. Slår vad om att det är han själv som sprider dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Avgudar fan Manson. hans musik är underbar och han själv, så jävla cool. han är så jävla mycket mer annorlunda än alla andra artister, han är helt cp i huvet, det är därför han är så känd Han är helt enkelt cool, å jag sska se han på hultan Redigerad 9 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Han har väl gjort några bra låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 ...å jag sska se han på hultan Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Va? Hultsfred, inte Hultenius. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 http://www.aftonbladet.se/noje/9809/23/marilyn.html Lite småintressant läsning om hur mr. manson ställer sig till droger. vilken poet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Marylin Manson har gjort en bra låt som jag har hört: This is the new shit Annars så tycker jag inte att han är något vidare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag personligen hatar honom. Hans stil, hans musik, hans sångröst. ALLT Hata hata hata. Ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag tycker han är helt värdelös. Han gör inga egna låtar, han gör bara covers och han verkar allmänt sjuk och försöker bara spela galen hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Kan ej ha en åsikt om "MM" eftersom jag inte har hört honom men jag tycker nog inte om den "hårdrocken" han gör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag tycker han är helt värdelös. Han gör inga egna låtar, han gör bara covers och han verkar allmänt sjuk och försöker bara spela galen hela tiden. Snackar du för skit? han har gjort skitmånga låtar? då säger jag att tubac suger, han gör bara covers å inga egna låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Snackar du för skit? han har gjort skitmånga låtar? då säger jag att tubac suger, han gör bara covers å inga egna låtar. Okej, han kanske har gjort ett par få låtar. Men det mesta han har gjort är bara covers. Även om du inte vill tro på det, så är det så. Btw, jag går efter fakta, du går efter att ge igen. Du vet, Tupac skrev faktiskt alla sina texter själv. Från första början. Men du kanske gillar människor som Manson, och vill svärta ner alla andra artister för på ren "kamp" har inte Manson en chans mot andra grupper/artister. Redigerad 9 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts