Merkky Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Man måste ju bara se timern på Gta Sajten rinna ut... Har varit och kollat på den varenda dag i flera månader... Vad ska ni göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag ska lyssna på musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Sova... Fortfarande inte Lov än.... Men på Fredag.. DÅ FAAAN ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Joo.. imårrn ska det spelas utav bara den... egentligen måste man ju vila upp sig tills imårrn också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Den har väl inte funnits i mer än 1,5 månader typ? Inte över två iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Den har väl inte funnits i mer än 1,5 månader typ? Inte över två iaf! Oops... Kanske överderav lite. Men ändå... Har kollat på den i ett tag iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
snaxe Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag ska titta tills tiden har runit ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag ska titta tills tiden har runit ut Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag ska titta tills tiden har runit ut Typ... Ballt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag går och lägger mig. Har haft spelet i mer än ett halvår och min bror hittade PC verisionen i en buske idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Orka, gjorde det när den släpptes till PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
clibb Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag går och lägger mig. Har haft spelet i mer än ett halvår och min bror hittade PC verisionen i en buske idag. Va?? ofta lixom! orka ha mer tur! FAN ME! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Ska sova! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Ska sova! Jag osså.. Godnatt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Va?? ofta lixom! orka ha mer tur! FAN ME! Haha, det låter som om du tror att han menar en "riktig buske". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Sitter och kollar just nu.. Om ca 12 timmar håller jag i mitt ex av GTA SA PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Vad händer när den går ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Vad händer när den går ut? Då spawnas ett exemplar av GTA:SA i din hand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Vad händer när den går ut? GTAsajten stängs ner och öppnas inte förrän på måndag. Taget från mIRC: <Hultenius> antagligen "spelet är släppt!" eller något liknande, är ingen grym grafikeffekt iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 GTAsajten stängs ner och öppnas inte förrän på måndag. Taget från mIRC: <Hultenius> antagligen "spelet är släppt!" eller något liknande, är ingen grym grafikeffekt iaf Exakt... Men det är ändå kul!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts