kattälskaren Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Kan nån lägga upp en karta där mount chillad ligger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Hehe. Du lär se det på vilken karta som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Andra ön.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Men kan nån lägga upp en karta där den högsta punkten är markerad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Men kan nån lägga upp en karta där den högsta punkten är markerad? Nöjd ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Nöjd ? "look mum, It´s a nipple!" Varför ville du veta d.r cat? Det är vl bara att åka upp och kolla själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 "look mum, It´s a nipple!" Varför ville du veta d.r cat? Det är vl bara att åka upp och kolla själv? Han kanske inte har tillgång.. så frågar han vart det är, för han ska simma över till andra ön, få massa poliser efter sig, ta en bil och åka upp på bergen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag har på "aldrigbliefterlyst" fusket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag har på "aldrigbliefterlyst" fusket Du.... Fuska inte ! Det går att klara spelet UTAN fusk! Du förstör spelet ! JAG LOVAR ! FUSKA INTE ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag vet, men jag har gjort en ny som jag fuskar på, men min andra fuskade min kompis på men jag var trög och sparade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Jag vet, men jag har gjort en ny som jag fuskar på, men min andra fuskade min kompis på men jag var trög och sparade Nästan lika bra ursäckt som min.... John (min bror) : Varför fuskar du på ett spel ? Jag: Det var någon som hade fuskat och sparat.... Och jag orkar inte göra om allt igen, så jag forsätter med fusk John: Du har ju spelat själv hela tiden ? Jag: Men, men... John: Börja om ! Jag: Okej då ! Sedan började jag om... Men efter 50 % så fastnade jag, och fuskade... Av någon anledning så kom jag ihåg koden... så... Ja... du vet .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts