nexus Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Hur långt har ni kommit på pc i sanandreas . För jag klarade av sa på 3 dagar på ps2 men jag orkar inte klara av det igen så e det någon som sku kunna skicka save filer om ni har klarat av dom uppdragen så man får zip och sub urban osv... Eller fins det save filer på internet jag hittade inte några på google. (Lite slö men jag är på lan och orkar ej spela som en galning för att få en snygg gubbe :"> ) Redigerad 9 juni, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Ska starta ny fil snart, men klarat storyn och ungefär 94%... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Är detta bara för dom som spelat på PC eller. Om inte, 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts