gta_player Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Jag vet, jag har Draw Distance på max, men man ser inte längre än sådär... Kan man kanske göra något åt det? Kör på PC. Officer Hernandez - Med kameran i högsta hugg. Det finns en mod som gör att du får 10x draw distance men den kräver dock en bra dator för att spelet inte ska lagga. 10x draw distance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Åhfan. Snart är tråden på hundra sidor! Undrar vem som får inviga sida hundra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Åhfan. Snart är tråden på hundra sidor! Undrar vem som får inviga sida hundra. Får snabba med fina och färska bilder då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Får snabba med fina och färska bilder då Me too...me too... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 (redigerad) Några till Redigerad 17 november, 2006 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 (redigerad) Det finns en mod som gör att du får 10x draw distance men den kräver dock en bra dator för att spelet inte ska lagga. 10x draw distance Ok, tack! Men... Hur installerar man den då? Redigerad 17 november, 2006 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Läs i readme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 *Förlåt för spam* Snart 100 *Slut spammat* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Läs i readme Följde inte med någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Följde inte med någon? Jag tror det bara är att lägga den i San Andreas data filen ( Rockstar games/GTA San Andreas/Data och ersätta den tidigare filen med samma namn. Dock bör du spara den gammla filen på något annat ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 lite mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 lite mer Den tredje bilden var riktigt fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 lite mer Den fjärde bilden har jag aldrig sett! vart finns den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 (redigerad) lite mer LOVE FIST Vart hitta du den skylten? Redigerad 18 november, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 (redigerad) Den fjärde bilden har jag aldrig sett! vart finns den? LOVE FIST Vart hitta du den skylten? På 5 bilden finns den finns 2 st Hade inte ferarri en häst som logga?? Undra va han på 3 bilden tittar på sin hand?? Att äta hamburgare me ögat kanske inte är så smart Redigerad 18 november, 2006 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Jag tror det bara är att lägga den i San Andreas data filen ( Rockstar games/GTA San Andreas/Data och ersätta den tidigare filen med samma namn. Dock bör du spara den gammla filen på något annat ställe. Ok... Men jag är 100% grön vad gäller byta ut filer och fixa... Kan nån göra en redame så skulle jag uppskatta det. Officer Hernandez - Förvirrad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Några till Den där bilden på maffia medlemarna är väl tagen I Bayside Marina? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ericko_gta Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Mm på den där bron. . Vad är draw distance? Just det stava fel eller det kanske inte var en "just det" men iaf. vad är "Draw distance"?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 (redigerad) Draw distance e hur långt man kan se ----------------------- En ful bild Redigerad 18 november, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Nu ska vi inte hålla och spamma bara för att vi snart når sida 100. Höjer varningens finger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts