Jump to content

San Andreas Screenshots!

Recommended Posts

Första och sista bilderna var såååå fina :(

Tack, det där är ju orginal Gta Sa med högsta inställningar ^_^

Det var en gång en ensam liten bil. Han bodde uppe bland bergen och gillade att kolla på stjärnhimlen...

Hehe, där har vi en story line till en av bilderna..

Har prövat nu med 10X DD...

Lite synd att längst bort så blir det fult.. Och man kan inta ha kameran i vissa vinklar för då försvinner marken..

post-3210-1163018160_thumb.jpg !min favvo --->post-3210-1163018168_thumb.jpg<--- Min favvo! post-3210-1163018175_thumb.jpgpost-3210-1163018185_thumb.jpgpost-3210-1163018209_thumb.jpg

Redigerad av ALER700
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det magiska numret :blink:

Jo. Det med. Hehe. Det som inte funkar är att. Den försvinner om jag teleporterar den i vattnet :) >.<

Och på land är en himla massa av den osolid och det man kan gå på. Om man kommer dit så glider man asmycket. Antagligen PGA. att den är gjort för vattnet och den dampar när den är på land :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo. Det med. Hehe. Det som inte funkar är att. Den försvinner om jag teleporterar den i vattnet :D >.<

Och på land är en himla massa av den osolid och det man kan gå på. Om man kommer dit så glider man asmycket. Antagligen PGA. att den är gjort för vattnet och den dampar när den är på land :)

Tror inte du har rätt handling :D .. Hände samma för mig... Spawna och nästa sekund bort..... och så höjde jag hastigheten så jag kom till whiteHell... :ph34r: Dagar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor