Adriian Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Hehe lite bilder.. Kände för att dra upp några... Det var en gång en ensam liten bil. Han bodde uppe bland bergen och gillade att kolla på stjärnhimlen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 (redigerad) Första och sista bilderna var såååå fina Tack, det där är ju orginal Gta Sa med högsta inställningar Det var en gång en ensam liten bil. Han bodde uppe bland bergen och gillade att kolla på stjärnhimlen... Hehe, där har vi en story line till en av bilderna.. Har prövat nu med 10X DD... Lite synd att längst bort så blir det fult.. Och man kan inta ha kameran i vissa vinklar för då försvinner marken.. !min favvo ---><--- Min favvo! Redigerad 8 november, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Mer bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Första och sista bilderna var såååå fina Ohh jaa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Det enda med 10x är att det inte "passar in" i SA... därför att SA's storlek "krymper" så enormt mycket :/ Men annars så är det nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Det enda med 10x är att det inte "passar in" i SA... därför att SA's storlek "krymper" så enormt mycket :/ Men annars så är det nice nae, stämmer lite.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 (redigerad) Jag dog Redigerad 9 november, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Jag dog Hehe, jadu. Ofta att dör på ca 10 000 meters höjd... Hur dog du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 (redigerad) Va nu he he poliser köper film Redigerad 9 november, 2006 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 (redigerad) Hehe, jadu. Ofta att dör på ca 10 000 meters höjd... Hur dog du? Hoppasde fallskärm landade på ett flygplan å dog...kanske Lite mer bilder, inget speciellt Redigerad 10 november, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Dom som inte fick plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Hoppasde fallskärm landade på ett flygplan å dog...kanske Lite mer bilder, inget speciellt Ok, hehe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 En mod som inte fungerar, Men fin är den; ' http://ww2.beffo.se/upload/pic~/1lc79aq1v1jlfvro3hobdkvhp4maice291.PNG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 En mod som inte fungerar, Men fin är den; ' *bild* Det magiska numret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Det magiska numret Jo. Det med. Hehe. Det som inte funkar är att. Den försvinner om jag teleporterar den i vattnet >.< Och på land är en himla massa av den osolid och det man kan gå på. Om man kommer dit så glider man asmycket. Antagligen PGA. att den är gjort för vattnet och den dampar när den är på land Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Jo. Det med. Hehe. Det som inte funkar är att. Den försvinner om jag teleporterar den i vattnet >.< Och på land är en himla massa av den osolid och det man kan gå på. Om man kommer dit så glider man asmycket. Antagligen PGA. att den är gjort för vattnet och den dampar när den är på land Tror inte du har rätt handling .. Hände samma för mig... Spawna och nästa sekund bort..... och så höjde jag hastigheten så jag kom till whiteHell... Dagar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Ja de brukar vara så. Om man moddar ett fordon fel så kommer de inte fram när man spawnar eller så flyger den bara runt hel vilt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 (redigerad) Lattjade runt med kameran lite... Tycker bilden vart himla snygg dock. Edit: Har den som bakgrundsbild på datorn också! Redigerad 16 november, 2006 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Lattjade runt med kameran lite... Tycker bilden vart himla snygg dock. Edit: Har den som bakgrundsbild på datorn också! Grym, lite synd att man inte så längre bort. Men annars grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Grym, lite synd att man inte så längre bort. Men annars grym. Jag vet, jag har Draw Distance på max, men man ser inte längre än sådär... Kan man kanske göra något åt det? Kör på PC. Officer Hernandez - Med kameran i högsta hugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts