Master_812 Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) Åker hon efter dig i en bil eller vad händer när dem upptäcker en med en annan flickvän? Hon gasar efter en så man måste åka fort som f*n där i från Har inte den tanten en "Club"? Hon har ju fel bil! Ja fan hmm mysko Cj får de hett om öronen Redigerad 19 oktober, 2006 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Hon gasar efter en så man måste åka fort som f*n där i från Ja fan hmm mysko Cj får de hett om öronen Mmm och röven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Vad händer om flickvännen ser en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Vad händer om flickvännen ser en? Dejten är slut och du får - på båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 (redigerad) Mmm och röven ha ha ha Vad händer om flickvännen ser en? Hon som du dejtar går ur bilen säger nått till cj minns inte vad och mätaren sjunker Redigerad 20 oktober, 2006 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Har sett alla ballas, vagos o allt det där, deras tags...trodde jag, vet inte riktigt vad det står på dem här? dem finns bland groove/seville boulvard ställen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZinteX Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Har sett alla ballas, vagos o allt det där, deras tags...trodde jag, vet inte riktigt vad det står på dem här? dem finns bland groove/seville boulvard ställen Xilo Tray Ballas står de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Xilo Tray = Ballas Till och med... Hur gör man för att flickvännen ska få syn på en? Ska man åka nära deras hus med en annan tjej eller? Kewlt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Till och med... Hur gör man för att flickvännen ska få syn på en? Ska man åka nära deras hus med en annan tjej eller? Kewlt. Nej man behöver nog ha ignorerat en brud väldigt länge. T.ex en gång hade ja struntat i Denise och när j kom till SF och börja dejta Michelle så kom Denise körande där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Xilo Tray Ballas står de Hm...trodde det bara fanns Rolling Heights Ballas,Temple Drive Ballas och vafan...hette dem andra normala...BLAH hjärnsläpp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZinteX Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Lägger väl upp en på Tha Homies Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 En del roliga bilder iaf typ 2 st kvinna som stammpar gubbe mellan bena + butik där man super Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) Några screens, den med "svävaren" är tagen av mig, den åkte omkring av sig själv och ingen förare i. kolla på kartan på bilden så vet ni vart den är.. "spök svävaren".. dom andra bilderna är INTE mina. Redigerad 23 oktober, 2006 av Jaffao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Hittade ett kort jag tydligen tagit med kameran, rätt fint faktist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 26 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2006 Jag drar på bakhjulen och så kom jag på hur man gjorde sådär me bilarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 (redigerad) Mitt bidrag... Ganska fint tycker jag, med Gant Bridge mot San Fierro i bakgrunden. Edit: Bilden var för stor :'( Redigerad 27 oktober, 2006 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Mitt bidrag... Ganska fint tycker jag, med Gant Bridge mot San Fierro i bakgrunden. Edit: Bilden var för stor :'( Gör om den till .Jpg i paint och sen lägg upp. Om du redan har den i .JPG men den är för stor. Så spara om den med paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Ja lite blandat nu då klockren träff där på Zero Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2006 Ja lite blandat nu då klockren träff där på Zero Det där var då en weird ställning, men hon där är ju trots allt rukskigt kinky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Hade lite skoj me kameran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts