Henkibojj Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 (redigerad) Jag kan inte bestämma mig för vilken som är bäst av den vänstra och mitten, den vänster talar ju ganska mycket för sig själv och skulle kunna vara ett krigsfoto, medan mitten är lite mer "catch the moment", tyvärr (?) kommer en kula flygandes också. Den kanske gör bilden bättre, men jag stör mig på den. Plus att min dator inte pallar att köra med några högre inställningar alls, nästan allt är på minimum. Har bara 512 Mb RAM, ska väl köpa mer så småningom. Redigerad 13 oktober, 2006 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 13 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2006 Den högra är ju bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Jag kan inte bestämma mig för vilken som är bäst av den vänstra och mitten, den vänster talar ju ganska mycket för sig själv och skulle kunna vara ett krigsfoto, medan mitten är lite mer "catch the moment", tyvärr (?) kommer en kula flygandes också. Den kanske gör bilden bättre, men jag stör mig på den. Plus att min dator inte pallar att köra med några högre inställningar alls, nästan allt är på minimum. Har bara 512 Mb RAM, ska väl köpa mer så småningom. Jag hade nog tyckt mitten bilden. men p.g.a kulan så tycker jag som Nor_Adde. Den högra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 Hmm, ni kanske har rätt. Alla har sina fördelar, men det är mest djup och fler saker för ögat på den högra. Jaja, så skitbra var de iaf inte pga inställningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Bilder.. hehe Jag har två frågor: 1. Var fick du husvagnen? 2. Kan man gå in i den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 (redigerad) Naw vackert Vet någon vart man kan hitta en 100% savnings fil UTAN main.scm? tacksam för svar.. precis installerat det till PC, redan klarat ut spelet 2 ggr på ps2 så orkar inte göra om allt edit: damn, jpg förstör verkligen allt Redigerad 15 oktober, 2006 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Naw vackert Vet någon vart man kan hitta en 100% savnings fil UTAN main.scm? tacksam för svar.. precis installerat det till PC, redan klarat ut spelet 2 ggr på ps2 så orkar inte göra om allt edit: damn, jpg förstör verkligen allt Cute Vassego! GTASAsf8.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Cute Vassego! Jag älskar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Jag älskar dig Detsamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Naw vackert Vet någon vart man kan hitta en 100% savnings fil UTAN main.scm? tacksam för svar.. precis installerat det till PC, redan klarat ut spelet 2 ggr på ps2 så orkar inte göra om allt edit: damn, jpg förstör verkligen allt Fett nice bild, synd att du inte tog bort Map och HUD. Då hade den varit perfekt till mitt skrivbord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 15 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2006 Fett nice bild, synd att du inte tog bort Map och HUD. Då hade den varit perfekt till mitt skrivbord. W00t? Den är ju rätt låg upplösning... men om man tar "centrera" och inte "dra ut" så duger den ju gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 (redigerad) Fan gör han Cesar vs Kvinna 1-0 Redigerad 18 oktober, 2006 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 (redigerad) *borta* Redigerad 18 oktober, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 (redigerad) Lite bilder! Modda hela dagen, Modda hela natten, Modda hela daGEN LÅng!!! OF: BTW. (LITE Noob) Vad menas med "*BORTA*"?? Som vissa skriver i olika topics? Redigerad 18 oktober, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Lite bilder! Modda hela dagen, Modda hela natten, Modda hela daGEN LÅng!!! OF: BTW. (LITE Noob) Vad menas med "*BORTA*"?? Som vissa skriver i olika topics? Vad jag fattar det som är det när dom skrivit i fel topic eller bara skrev nåt dumt eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Vad jag fattar det som är det när dom skrivit i fel topic eller bara skrev nåt dumt eller så. OK, Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 He he Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Du alex eller vad du nu fan heter Vart finns modden på bild 5? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 He he Åker hon efter dig i en bil eller vad händer när dem upptäcker en med en annan flickvän? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 He he Har inte den tanten en "Club"? Hon har ju fel bil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts