Jump to content

San Andreas Screenshots!

Recommended Posts

Jag kan inte bestämma mig för vilken som är bäst av den vänstra och mitten, den vänster talar ju ganska mycket för sig själv och skulle kunna vara ett krigsfoto, medan mitten är lite mer "catch the moment", tyvärr (?) kommer en kula flygandes också. Den kanske gör bilden bättre, men jag stör mig på den.

Plus att min dator inte pallar att köra med några högre inställningar alls, nästan allt är på minimum. Har bara 512 Mb RAM, ska väl köpa mer så småningom.

post-4777-1160770626_thumb.jpg

post-4777-1160770645_thumb.jpg

post-4777-1160770681_thumb.jpg

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kan inte bestämma mig för vilken som är bäst av den vänstra och mitten, den vänster talar ju ganska mycket för sig själv och skulle kunna vara ett krigsfoto, medan mitten är lite mer "catch the moment", tyvärr (?) kommer en kula flygandes också. Den kanske gör bilden bättre, men jag stör mig på den.

Plus att min dator inte pallar att köra med några högre inställningar alls, nästan allt är på minimum. Har bara 512 Mb RAM, ska väl köpa mer så småningom.

Jag hade nog tyckt mitten bilden. men p.g.a kulan så tycker jag som Nor_Adde. Den högra..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Naw vackert :mellow: Vet någon vart man kan hitta en 100% savnings fil UTAN main.scm? tacksam för svar.. precis installerat det till PC, redan klarat ut spelet 2 ggr på ps2 så orkar inte göra om allt

edit: damn, jpg förstör verkligen allt :(

Fett nice bild, synd att du inte tog bort Map och HUD. Då hade den varit perfekt till mitt skrivbord.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor