evil-sonic Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Oki tack mycket svåra mission i las venturas än i san fierro eller los santos. En fråga till ibland när jag åker bil så pratar en tjej me mig o säger you want a good time eller not så trycker jag på y. Då kommer hon in i bilen men kan man pippa henne xD o hur? Tack.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Oki tack mycket svåra mission i las venturas än i san fierro eller los santos. En fråga till ibland när jag åker bil så pratar en tjej me mig o säger you want a good time eller not så trycker jag på y. Då kommer hon in i bilen men kan man pippa henne xD o hur? Tack.! Ja, asså.. när hon hoppar in så ska du dra till nåt ställe där inte det är så mycket folk.. Och sen när du stannar så kommer kamera vinklen att ändra och bilen kommer att börja gunga... Men det som är sjukt är att dom sitter still som om dom kör..?!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
evil-sonic Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Oki tack igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Jag har en fin husvagn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 (redigerad) Lite bilder fan gör ryder där skumt Tredje bilden Redigerad 20 juli, 2006 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Jag har en fin husvagn! Den Hus bilen är skön att glida runt med i skogen jämte Mount chillad... Lite bilder fan gör ryder där skumt Tredje bilden Snygg lastbil.. BTW: Det ser ut som att bilen på väggen i 3 bilden sprutar eld och spränger en bil.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 BTW: Det ser ut som att bilen på väggen i 3 bilden sprutar eld och spränger en bil.. Haha, en äkta hotrod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 Haha, en äkta hotrod Lol.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2006 (redigerad) Hahahah Den där bilden borde postas i en foto-topic så skulle den nog få första pris Eldsprutande bil Redigerad 20 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Rätt så vackert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Rätt så vackert Spelet har sine goda stunder (istället för "Livet har sine goda stunder") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 22 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2006 Spelet har sine goda stunder (istället för "Livet har sine goda stunder") Mjaaa...tills jag åker till San fierro vide transfender så får jag bluescreen o datorn startas om fast får skylla mig själv, har det till ps2 o klara ut det o har faktist inte köpt det till PC, så som sagt, jag får skylla mig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 (redigerad) Mjaaa...tills jag åker till San fierro vide transfender så får jag bluescreen o datorn startas om fast får skylla mig själv, har det till ps2 o klara ut det o har faktist inte köpt det till PC, så som sagt, jag får skylla mig själv Ok.. Men jag har nått att längta till... Har snart ett nytt graffe kort... Och jag ska koppla in datan till Tv:n och sen köra Gta Sa på tv... Då ska det bli skönt med en Crusie!! Redigerad 23 juli, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Några foton Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Spelet har sine goda stunder (istället för "Livet har sine goda stunder") Sine? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Sine? Ok, en mindre fel staving... Ska vara "Sina".. "Livet har sina goda stunder" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Va händer här då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Va händer här då E du dum eller? Dom bara äter o tung-kysser varandra som normalt folk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 E du dum eller? Dom bara äter o tung-kysser varandra som normalt folk! Nope är helt normal själv då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Nope är helt normal själv då Du får iallafall tycka att jag e screwed up om du vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts