Reve Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Öh, dimma? Vet du vad det är? Kan du tänka dig att han skojade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Kan du tänka dig att han skojade? Jag inbilldade mig att det va snö för att han sa snö, kommer alltid vara osynlig snö för mig ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Jag inbilldade mig att det va snö för att han sa snö, kommer alltid vara osynlig snö för mig ändå Han quota ju inte dig ffs De finns snö moddar på gtagaming tror jag de var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Han quota ju inte dig ffs De finns snö moddar på gtagaming tror jag de var Men bah kolla sidan 80 sista posten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Men bah kolla sidan 80 sista posten... Först Skrev Samuzellsson Öh dimma.. Sen skrev du att du trodde de var snö. Sen Skriver Reve Kan du tänka att han skojade han quotar Samuelzon. Sen qoutar du Reve och säger jag inbillade mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Först Skrev Samuzellsson Öh dimma.. Sen skrev du att du trodde de var snö. Sen Skriver Reve Kan du tänka att han skojade han quotar Samuelzon. Sen qoutar du Reve och säger jag inbillade mig.. Nu qoutar jag dig och säger...god morgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Nu qoutar jag dig och säger...god morgon. Nu quotar jag dig och säger återigen godmorgon , @iwex: Men läs min post och skit i att jag quotade, tog med det som "bevis" att jag trodde fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 (redigerad) Tycker den här bilden vart vacker (tagen med kameran i spelet) Redigerad 24 april, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Tycker den här bilden vart vacker (tagen med kameran i spelet) Ååå! Den var vacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 GTA- humor. http://img103.imageshack.us/img103/5171/dicksound7wl.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 GTA- humor. http://img103.imageshack.us/img103/5171/dicksound7wl.th.jpg Ute med dina homies på landet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 GTA- humor. http://img103.imageshack.us/img103/5171/dicksound7wl.th.jpg Dick's Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 "We take alla 12"s ". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 GTA- humor. http://img103.imageshack.us/img103/5171/dicksound7wl.th.jpg Det ser lite trångt ut för dina homies... Men det är väl inte bara jag som har märkt att ibland sitter passageraren i (bokstavligen talat) sätet med typ hälften av deras kropp.... Lite Wierd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Det ser lite trångt ut för dina homies... Men det är väl inte bara jag som har märkt att ibland sitter passageraren i (bokstavligen talat) sätet med typ hälften av deras kropp.... Lite Wierd... Det är Trångt för dem e ju bögar som ska köpa Dicks.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Det är Trångt för dem e ju bögar som ska köpa Dicks.. Mmm... Men det är väl enna lite väl offentligt! Men kärleken går ju först... Men jag hoppas inte att dom stannnar mitt under ett gäng krig och säger... "Måste jag skjuta honom, Han är ju så söt" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Mmm... Men det är väl enna lite väl offentligt! Men kärleken går ju först... Men jag hoppas inte att dom stannnar mitt under ett gäng krig och säger... "Måste jag skjuta honom, Han är ju så söt" Ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) Det ser lite trångt ut för dina homies... Men det är väl inte bara jag som har märkt att ibland sitter passageraren i (bokstavligen talat) sätet med typ hälften av deras kropp.... Lite Wierd... Prova att ta 4 homies i en maverick så får du se på trångt. Alltså, sätta sig i mavericken ... inte ta dem ... Redigerad 25 april, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 Prova att ta 4 homies i en maverick så får du se på trångt. Alltså, sätta sig i mavericken ... inte ta dem ... En Maverik rymmer väl bara 3 homies plus CJ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) En Maverik rymmer väl bara 3 homies plus CJ? Jo, Babelfish också. Prova att ta 3 homies i en maverick så får du se på trångt. Alltså, sätta sig i mavericken ... inte ta dem ... Redigerad 25 april, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts