Jazz Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 ... dumbass cops. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 ... dumbass cops. E du i den swat vanen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 ... dumbass cops. Polisen gillar verkligen inte dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Den buggen har jag också fått O.o Sa det ar en bugg? Isafall har jag ocksa fatt den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 E du i den swat vanen? Yepp, jag dog typ 3 sekunder efter att jag tog bilden, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 ! SNOW!! http://img205.imageshack.us/img205/2946/gallery39600x4504vx.jpg http://img205.imageshack.us/img205/8157/gallery40600x4505qj.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Hahaha, coolt! Önskar att det kunde snöa i SA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Det gör jag också Hade varit soft att sladda runt på vägarna OFF TOPIC: Min dator startar om sej efter man har spelat ett spel i drygt 10 minuter. Jag har dammsugit datorn och uppdaterat drivrutinerna men den startar fortfarande om sej :'( Sorry för off topicen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Finns ju någon vinter mod. Kommer inte ihåg sidan men jag har för mig att man kunde åka skidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nic Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Detta hände när det ringde i cell phonen och jag svarade. I samma ögonblick trillade jag ner i vattnet vid hamnen i SF där jag höll på att simträna. När jag klev upp ur vattnet hade CJ telefånen i handen och jag kunde inte få bort den. Tog två screens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Detta hände när det ringde i cell phonen och jag svarade. I samma ögonblick trillade jag ner i vattnet vid hamnen i SF där jag höll på att simträna. När jag klev upp ur vattnet hade CJ telefånen i handen och jag kunde inte få bort den. Tog två screens. Visa?...har blivit så för mig med en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Finns ju någon vinter mod. Kommer inte ihåg sidan men jag har för mig att man kunde åka skidor. Det finns många vintermoddar men man kan inte åka skidor på dom cyrre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Det finns många vintermoddar men man kan inte åka skidor på dom cyrre! KAn du inte nämna en? Vill så gärna ha det! Snöar det bara ibland eller hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 (redigerad) Jag kunde inte låta bli att adda den här... Tycker det är så himla härligt att åka lite Crusie... Te.x Jag körde runt Hela Sa i en svart Hummer med 3 av mina egna gäng medlemmar... Samtidigt hade jag Cam Hack så att jag kollade i 1p view.... + det var enklare att åka på motor vägen med 1p view... Helt underbart... Fan Freaking Tastikt Det gäller att ta alla passagerare dit dom vill... Redigerad 22 april, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 KAn du inte nämna en? Vill så gärna ha det! Snöar det bara ibland eller hela tiden? Det snöar aldrig det bara är snö på marken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Det snöar aldrig det bara är snö på marken. Okej... Men vars kan man tanka den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Det snöar aldrig det bara är snö på marken. Är det inte så att sandstormen blir snöstorm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 Är det inte så att sandstormen blir snöstorm? Tror inte det. Moddarna finns nånstans på Gtagarage men ja orkar inte hitta dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 ! SNOW!! http://img205.imageshack.us/img205/2946/gallery39600x4504vx.jpg http://img205.imageshack.us/img205/8157/gallery40600x4505qj.jpg Öh, dimma? Vet du vad det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Daniel_al Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 (redigerad) Öh, dimma? Vet du vad det är? Det är väll lite snö på marken? bakom dimman ^^ [EDIT] ångra mig tror det är snö men syns inte...invisible snow Redigerad 23 april, 2006 av Daniel_al Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts