fido vercetti Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Bah. Hummer 2:or är mycket tuffare Nu när vi ändå är inne på det här med att ta kort. Hur är det man gör för att låta någon annan ta kort på CJ? Är det bara homiesarna som kan det? Jag har lyckats en gång, fast det var inte med flit. Har aldrig lyckats igen Dom som man rekryterar kan fota Cj. Gå fram till en ha kamera framme och tryck på l1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Vad gör man inte för sin Diablo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Nån är visst lite arg Nån som vet hur man postar flera bilder på samma gång?? Redigerad 5 april, 2006 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Nån är visst lite arg Nån som vet hur man postar flera bilder på samma gång?? Använd imageshack eller något liknande EDIT: 600 posts/replys Redigerad 5 april, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Dom som man rekryterar kan fota Cj. Gå fram till en ha kamera framme och tryck på l1. Jaha.. jag förstod att det var nåt sånt..Men hur gör man på PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Nån är visst lite arg Nån som vet hur man postar flera bilder på samma gång?? Haha fan vad skön, moddad eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NeScO Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 that was a lot of pictures Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) Haha fan vad skön, moddad eller? Nä Redigerad 5 april, 2006 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 (redigerad) En till bild Hä hä Redigerad 5 april, 2006 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Nån är visst lite arg Nån som vet hur man postar flera bilder på samma gång?? Vart finns clownerna? Vad åker dom för nåt..... Redigerad 6 april, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Vart finns clownerna? Vad åker dom för nåt..... Dom åker i sån här bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Vart finns clownerna? Vad åker dom för nåt..... Glass bilen mr whoopi) eller va den heter men det är egentligen en knark bil.så som i vice city när man sålde knark med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Dom åker i sån här bil ok, coolt. då vet jag vad jag ska mobba när ja har mitt Sa i handen... Det ser lite trångt ut för honom... Glass bilen mr whoopi) eller va den heter men det är egentligen en knark bil.så som i vice city när man sålde knark med den Mmm.. jag kommer ihåg den bilen från det gamla goa Vc... Med ett garage tak som såg ut som två tuttar.. Det var allt lite mysigt att sälja knark utan att bli upptäckt av polisen... Det var tider det...:"> saknar det mycket... Redigerad 6 april, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Jaha.. jag förstod att det var nåt sånt..Men hur gör man på PC? Gå bara fram till en gängmedlem med kameran uppe så ploppar det upp "Press x button to have your picture taken". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Dom åker i sån här bil Har faktiskt aldrig sett eller lagt märket till den där bilen, vilka områden finns den i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Jag och min homie är ute och tar en tur med jawan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 (redigerad) Har faktiskt aldrig sett eller lagt märket till den där bilen, vilka områden finns den i? Har sett den flera ggr stå parkerad vid stora tuppen Fuck, dubbelpost Redigerad 8 april, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Vad gör man inte för sin Diablo? Ska du inte dra upp den andra bilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Ska du inte dra upp den andra bilen? Tror inte den är kvar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Tror inte den är kvar nu Nja, den har nog fluttit iväg någon annanstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts