Jump to content

San Andreas Screenshots!

Recommended Posts

Inte? Jag brukar "sova" där. (sova betyder att jag sparar där med autosave) Brukar även utföra mina behov där och sånt. Förresten är det nån annan som går och sätter sig på en plats efter att ni köpt mat? eller är ja onormal som gör det? Tycker det är kul att låtsas att man sitter och äter.

Men vadå sätta sig ner ? :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte? Jag brukar "sova" där. (sova betyder att jag sparar där med autosave) Brukar även utföra mina behov där och sånt. Förresten är det nån annan som går och sätter sig på en plats efter att ni köpt mat? eller är ja onormal som gör det? Tycker det är kul att låtsas att man sitter och äter.

Jag gjorde det förut. Anser det som lite udda, men det är kul endå. Har dock tröttnat på det nu och förden delen hela spelet. =|

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet inte om ni redan viste det här men ja märkte det nyss iaf.

Om man har med sig gäng medlemar och drar upp kameran för att fota, springer dom dit och vill vara med på bild och gör saker framgör kameran. :rolleyes:

Jag och mina gangsters är ute på en tur i min nya hummer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man har med sig gäng medlemar och drar upp kameran för att fota, springer dom dit och vill vara med på bild och gör saker framgör kameran. :rolleyes:

Eyy kompis den hummern var riktig nice.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man har med sig gäng medlemar och drar upp kameran för att fota, springer dom dit och vill vara med på bild och gör saker framgör kameran.  :rolleyes:

http://img224.imageshack.us/img224/1513/gallery82va.jpg

http://img224.imageshack.us/img224/9311/gallery96yv.jpg

Haha! Det visste inte jag! Men jag tyckte hummern hade ful lack! Och jag vet en bra replik när du inte vill låna ut din hummer!

En homie: Hej mannen får jag låna din Hummer?

Du: Nej tack! Min hummer har diabetes!

(Från hipphipp [Paw-rikhtit]

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart fick du tag i den?

Har du moddat?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om man har med sig gäng medlemar och drar upp kameran för att fota, springer dom dit och vill vara med på bild och gör saker framgör kameran.  :P

Nice hummer! :P

Vart fick du tag i den..? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bah. Hummer 2:or är mycket tuffare :P

Nu när vi ändå är inne på det här med att ta kort. Hur är det man gör för att låta någon annan ta kort på CJ? Är det bara homiesarna som kan det?

Jag har lyckats en gång, fast det var inte med flit. Har aldrig lyckats igen :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor