Jump to content

San Andreas Screenshots!

Recommended Posts

DU ÄR INTE MÄKTIG JAG ÄR PRECIS SOM MIN VÄN LÄNGRE UPP PÅ SIDAN...(DEN LILA MANNEN) HAN KOMMER ATT HITTA DIG OCH SEDAN SLICKA DIG MELLAN TÅRNA TILLS DU MÅSTE...EH..eh..eh äh nu ska ja visst äta...MEN SEN KOMMER JAG TILLBAKA OCH DÅ!

Åh det ska bli skönt har en så äcklig fotsvett idag.....

Btw ska vi sluta vara offtopic ?

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja Chucky vi slutar nu...men jag behåller min signature grej...some ett minne och ja det är din beretta och när ja endå snackar med dig kan du göra en "normalare" Silenced? Den i WPII ser ju ut som en överdimensionerad "sak". Och rabarben får alltid kakor... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja Chucky vi slutar nu...men jag behåller min signature grej...some ett minne och ja det är din beretta och när ja endå snackar med dig kan du göra en "normalare" Silenced? Den i WPII ser ju ut som en överdimensionerad "sak". Och rabarben får alltid kakor... :P

Okej ska förminska min sig. lite också kanske :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja? Dom skrek och dödade några poliser. Sen attackerade dom mig. It's my block. :P

Dom andra dårarna med UZI nere I hamnen är för läskiga.

Rifa är riktigt kassa om man typ slår till deras bil kommer dom ut och slår på en, gång slår man tillbaka så springer dom för livet. Tycker det är synd att man inte ser The Da Nang Boys och dom oftare för dom är galna men trevliga grabbar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Rifa är riktigt kassa om man typ slår till deras bil kommer dom ut och slår på en, gång slår man tillbaka så springer dom för livet. Tycker det är synd att man inte ser The Da Nang Boys och dom oftare för dom är galna men trevliga grabbar.

Jag tycker det är synd att inte gängen korsade varann som I GTA3. Får man till vissa ställen där var det oftast gängkrig.

Och ja, Rifa är dåliga. Dom röker brajja och är rädd för allt. Tre stycken kom I mot mig en bit in långt från Cranberry Station vid en ganska ''ödslig'' del av tågbanan. Jag hade ett baseballträ och jag slog ihjäl en... Hum, dom andra två springer iväg som stuckna grisar. Fega as. Aja, ska spela och köpa en MP5:a och döda 30-40 stycken runt kvarteren. Stuff happens at the nights.

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor