Cyper Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Finns det någon liknande frisyr? skulle vilja ha den där muschen också om det finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Japp, det är liksäckar som ligger där i Har varit allmänt känt här på gtasajten ett bra tag Jaha! Har jag inte vetat! Nån som vet historien bakom dom? Alltså hur dom kom dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Finns det någon liknande frisyr? skulle vilja ha den där muschen också om det finns. Hahahaha såg en på mitt hotel, han såg presis ut som han Varje gång jag såg honom tänkte jag "där är cesar som tar ett dopp i poolen" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jaha! Har jag inte vetat! Nån som vet historien bakom dom? Alltså hur dom kom dit? Finns ingen historia bakom det. Om du är intresserad av sånt så finns väl det mesta i min tråd "Myter & påskägg" om du är intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Finns ingen historia bakom det. Om du är intresserad av sånt så finns väl det mesta i min tråd "Myter & påskägg" om du är intresserad. Jo tror det finns en historia bakomdet det finns ju en film man får till soundtracket där dom viasr vad som hände innan cj kom tillbaks, där e en scen med har jag förmig inte sett än dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jo tror det finns en historia bakomdet det finns ju en film man får till soundtracket där dom viasr vad som hände innan cj kom tillbaks, där e en scen med har jag förmig inte sett än dock Helt rätt, han som hade rosenbergs jobb innan ligger där, men vilka dom andra är vet man inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Helt rätt, han som hade rosenbergs jobb innan ligger där, men vilka dom andra är vet man inte. Har du sett den?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Har du sett den?? Kolla där (= http://video.google.com/videoplay?docid=40...ed+introduction Redigerad 26 februari, 2006 av Memphis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Kolla där (= http://video.google.com/videoplay?docid=40...ed+introduction OMFG!!!! THX UR MY GOD!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Men duh.. Gu va schysst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Lite mer små läskiga bilder :'( http://img145.imageshack.us/img145/3874/gallery558na.jpg http://img145.imageshack.us/img145/4058/gta0uy.png http://img145.imageshack.us/img145/2529/gta2xt.jpg http://img204.imageshack.us/img204/8745/gta456ih.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Finns det någon liknande frisyr? skulle vilja ha den där muschen också om det finns. Cesar and Stash på Old Recces Barbershop är rätt lik. (JAG ÄR TILLBAKA NU!!!)....Buga er... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Cesar and Stash på Old Recces Barbershop är rätt lik. (JAG ÄR TILLBAKA NU!!!)....Buga er... Välkommen tillbaks. *sätter sig på golvet och bugar inför den störe Reve* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Huga duga buga! *bugar mig absolut inte för jag är The Space Empire Redigerad 28 februari, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Jaa, det är ju den GTA filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Välkommen tillbaks. *sätter sig på golvet och bugar inför den störe Reve* Hehe...*Du får en klapp på huvudet och en kaka* Och Chucky! Du kan gå och...eh...eh...GÅ TILL DITT RUM! Redigerad 28 februari, 2006 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Blang blang! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 MÄKTIGAST ÄR DEN LILA SWEET-KOPIAN! MÄKTIGAST! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Hehe...*Du får en klapp på huvudet och en kaka* Och Chucky! Du kan gå och...eh...eh...GÅ TILL DITT RUM! Are You Give Order To The Space Empire ? You Shall Die A Very Mysterious Dead You Can Run But Not Hide.. Redigerad 1 mars, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Are You Give Order To The Space Empire ? You Shall Die A Very Mysterious Dead You Can Run But Not Hide.. DU ÄR INTE MÄKTIG JAG ÄR PRECIS SOM MIN VÄN LÄNGRE UPP PÅ SIDAN...(DEN LILA MANNEN) HAN KOMMER ATT HITTA DIG OCH SEDAN SLICKA DIG MELLAN TÅRNA TILLS DU MÅSTE...EH..eh..eh äh nu ska ja visst äta...MEN SEN KOMMER JAG TILLBAKA OCH DÅ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts