Xemtoth Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Förlåt? Hata? Ja? SA ska vara till ps2 inte PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Ja? SA ska vara till ps2 inte PC Ps2 där grafiken suger. Där drawdistancen är bajs. Huga! Fast det kanske är bättre kännsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Ps2 där grafiken suger. Där drawdistancen är bajs. Huga! Fast det kanske är bättre kännsla. Men herregud det är ju GTA. Grafiken ska inte vara den bästa. Det som gör PS2 så mycket bättre är just den sämre grafiken jämfört med PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Men herregud det är ju GTA. Grafiken ska inte vara den bästa. Det som gör PS2 så mycket bättre är just den sämre grafiken jämfört med PC. Tycker faktiskt att GTA sa på Ps2 är bättre! Synd bara att det hackar ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Precis fått in mina usp45s ^^ ska ta en ny screenie senare i min topic... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Precis fått in mina usp45s ^^ ska ta en ny screenie senare i min topic... Liknar Glock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Liknar Glock. Nja... lite kanshe... men det är det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Men herregud det är ju GTA. Grafiken ska inte vara den bästa. Det som gör PS2 så mycket bättre är just den sämre grafiken jämfört med PC. Uppritnings distansen är jätte dålig, sen om man tittar sig runt flimmrar allt. Ska inte vara så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Precis fått in mina usp45s ^^ ska ta en ny screenie senare i min topic... Fräck bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Uppritnings distansen är jätte dålig, sen om man tittar sig runt flimmrar allt. Ska inte vara så. När jag spelar GTA III och Vice City är det också så. Så jag tycker faktiskt att det ska vara så i San Andreas också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Fräck bild! Thx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Va' skulle va' det roliga i bilden? Att ambulans-snubben tafsar honom på röven eller tömmer hans fickor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 Va' skulle va' det roliga i bilden? Att ambulans-snubben tafsar honom på röven eller tömmer hans fickor? DOGGIE FTW! (Natthumor.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 DOGGIE FTW! (Natthumor.) Det är knappt sen kväll vafan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 (redigerad) DOGGIE FTW! (Natthumor.) Ja, jag tyckte det var lajbans Redigerad 4 februari, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 4 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2006 När jag spelar GTA III och Vice City är det också så. Så jag tycker faktiskt att det ska vara så i San Andreas också. Min mening är att grafiken I GTA3 är bättre än I SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2006 Det är knappt sen kväll vafan... Men jag var trött iaf!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Han ville ha skoj.... så han slösade en femma på denna vrål åk.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2006 Haha vart fan hittade du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts