_EmiL_ Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 http://img475.imageshack.us/img475/1761/cjcjcjcjcjcjcj2re.png Han ser ganska schyst ut! Grims AK47a från Volume 1 Tycker han ser ganska ful ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 http://img475.imageshack.us/img475/1761/cjcjcjcjcjcjcj2re.png Han ser ganska schyst ut! Grims AK47a från Volume 1 Inte för att vara dum, men han är inte så snygg. Men det är somsagt din CJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 *****************SPOILER**************** ALL KNEEL SMOKE!!!! Men GLAH! Jag tog ju kort på den och skulle lägga upp men glömde . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Efter "Madd Dog" uppdraget kom gick det en vandrande Madd dog på staden... har någon annan varit med om detta? http://img68.imageshack.us/img68/8099/madddogg1fd.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Wierd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2005 Efter "Madd Dog" uppdraget kom gick det en vandrande Madd dog på staden... har någon annan varit med om detta? http://img68.imageshack.us/img68/8099/madddogg1fd.th.jpg Tjufft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Efter "Madd Dog" uppdraget kom gick det en vandrande Madd dog på staden... har någon annan varit med om detta? http://img68.imageshack.us/img68/8099/madddogg1fd.th.jpg Det är inte Madd Dogg det är en vanlig ped som liknar honom och är även vakter åt honom. Här är Madd Dogg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Hum... den madd dog jag tog print på är han man ser i soffan på det uppdrag man ska ta hans lyrics till OG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Hum... den madd dog jag tog print på är han man ser i soffan på det uppdrag man ska ta hans lyrics till OG Han som sitter i soffan är inte Madd Dogg. Det trodde jag med men det är en vanlig vakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HajkeN Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Oh no, i got Pwned ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 San Fierro Gangser's. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 (redigerad) Min brors stylade bil. Redigerad 5 november, 2005 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Personen som gjorde den verkar ogilla fisk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Personen som gjorde den verkar ogilla fisk! Har ni sett att allt kostar lika mycket det är lite LOL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Min brors stylade bil. Hur gjorde du dem dära "Mönstrern" Vilken Stylings firma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2005 Hur gjorde du dem dära "Mönstrern" Vilken Stylings firma? Styling firma? Han moddar Slamvan (bilen) på Loca Low Co (Modding garage i los santos) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 FY, hittade den på sida 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Har ni sett att allt kostar lika mycket det är lite LOL. Det komiska isåfall är väl att allt kostar 29c och inte 69c som det står. Förresten, talet 69 förekommer mycket ofta i San Andreas, får man fråga varför? Hint, GTA London utspelar sig 1969. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Big Smoke= The Man Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Min ägodel!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 FY, hittade den på sida 4 Wtf e det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts