Cyper Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Spela Vice City, det går ju i äkta Scarface anda: 80-tals Miami, droghandel. Spelar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Kan man komma in i Area 51 69 eller vad fan det nu heter efter uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Kan man komma in i Area 51 69 eller vad fan det nu heter efter uppdraget? Innanför stängslet ja, men ska du ner i gångarna under marken måste du använda diverse fusk etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Innanför stängslet ja, men ska du ner i gångarna under marken måste du använda diverse fusk etc. Ja det gör ingenting. Jag sparar inte Fast det beror på måste man ha Action Replay? Jag tänkte eftersom många har screenshots från Area 69 men orka gå omkring där på uppdraget alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Ja det gör ingenting. Jag sparar inte Fast det beror på måste man ha Action Replay? Jag tänkte eftersom många har screenshots från Area 69 men orka gå omkring där på uppdraget alltså Ha bara odödlighet fusk, och spara inte så kan du göra vad du vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Dags för att ge Los Santos gäng en smäll i arslet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 (redigerad) En bugg? Ambulansen hade på sirenerna och parkerade inne på en gård. Edit: Måste fixa lite flashigare kläder till min CJ då jag får mer pengar. Redigerad 19 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Lägger upp en skrämande bild på min CJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Tuffa bilder Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Lägger upp en skrämande bild på min CJ. Den bilden var najs! Angående ambulansen: Tror spelets inställningar, eller rättare sagt i filerna står det nog att låt oss säga var 5 bil som passerar ett bostadsområde ska parkera in på en gård, dendär ambulansen råkade nog troligt vis vara dendär 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Den bilden var najs! Angående ambulansen: Tror spelets inställningar, eller rättare sagt i filerna står det nog att låt oss säga var 5 bil som passerar ett bostadsområde ska parkera in på en gård, dendär ambulansen råkade nog troligt vis vara dendär 5. Mjo, måste vara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tossie Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Konstig bug som gjorde så att jag såg kläd texturerna. http://img417.imageshack.us/img417/1838/hahaa6nn.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Konstig bug som gjorde så att jag såg kläd texturerna. http://img417.imageshack.us/img417/1838/hahaa6nn.th.jpg Har hänt cirka fem gånger för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 BRIM BRIm. FLlyyY YY ytoo thE nMOOON iIin nA PIINK SUUUPRAa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 BRIM BRIm. FLlyyY YY ytoo thE nMOOON iIin nA PIINK SUUUPRAa Najjs bild be cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Fan vad långt du måste ha klarat redan...Den där e ju i en by utanför LV titta på Kartan på bilden finns bara CJ Ti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Lägger upp en skrämande bild på min CJ. Scarface style. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Scarface style. Vadå scarface? scarface hadde alldig någon motorsåg? har era mammor censurerat filmen med handen medans ni såg den eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Vadå scarface? scarface hadde alldig någon motorsåg? har era mammor censurerat filmen med handen medans ni såg den eller? *spoiler maybe* De syftar väl på när Tony Montanas polare blir mördad i duschen med en motorsåg i slutet av filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 *spoiler maybe* De syftar väl på när Tony Montanas polare blir mördad i duschen med en motorsåg i slutet av filmen. Det händer i början bra koll ni har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts