Xemtoth Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Xemtoth, japp det sant http://img441.imageshack.us/img441/8540/gtasa20051010213754874my.jpg Bonzai Haha, hur lyckas du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 10 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2005 Haha, hur lyckas du? Jag lyckas med att skjuta med en minigun till slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Jag lyckas med att skjuta med en minigun till slut Alltså hur lyckas du få dem´efter dig? så många menar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Alltså hur lyckas du få dem´efter dig? så många menar jag Gängkrig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 (redigerad) Gängkrig? Kåden? förstår inte heller varför groove street springer mot CJ? Redigerad 11 oktober, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Kåden? förstår inte heller varför groove street springer mot CJ? Tror dom följer honom bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Gängkrig? Japp det är gängkrig Men sen skrev jag in BAGOWPG så att alla hata CJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Hittade den här buggen i Fort Carson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Hittade den här buggen i Fort Carson. Alla har den buggen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Alla har den buggen. Jaja, men det ser kul ut i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Trixade ihop en bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Trixade ihop en bil Snygg bil men du skulle ha använt andra färger vit+svart=inget bra val OBS ta inte illa upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Han kommer mot dig. Redigerad 15 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Snygg bil men du skulle ha använt andra färger vit+svart=inget bra val OBS ta inte illa upp! Äsch då, det ser ju ut som ett olackat kjolpaket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Aha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Han kommer mot dig. När jag såg bilden trodde jag det var Tony Montana med sitt vapen (Minns inte vilken han slaktade med).. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) När jag såg bilden trodde jag det var Tony Montana med sitt vapen (Minns inte vilken han slaktade med).. Haha, jag har försökt göra han så lik Tony Montana som möjligt. Men det är svårt, eftersom han är negger och jag har det på ps2. Så.. screw Modd's. Scareface... .. Edit: CJ är ändå söt. Redigerad 15 oktober, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Haha, jag har försökt göra han så lik Tony Montana som möjligt. Men det är svårt, eftersom han är negger och jag har det på ps2. Så.. screw Modd's. Scareface... .. Edit: CJ är ändå söt. Ehm... *host,host* Mörkhyad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Haha, jag har försökt göra han så lik Tony Montana som möjligt. Men det är svårt, eftersom han är negger och jag har det på ps2. Så.. screw Modd's. Scareface... .. Edit: CJ är ändå söt. Spela Vice City, det går ju i äkta Scarface anda: 80-tals Miami, droghandel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Pang pang på amu-antion^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts