MoriX Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Det är skitkul att ta bilder av ovanliga saker. Nu har nog denna redan blivit upptäckt, men det finns ju så mycket kul i SA Hahaha den va soft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Vacker bild Jag vet att den är gammal och att jag hittat den på google Mm...Diggar Rodeo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Storbildsskärm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 (redigerad) Har moddat mitt SA lite... Vad tycks? http://img338.imageshack.us/img338/8620/najjssa1ef.png Nice Mac-11 swd Redigerad 22 september, 2005 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 MoriX dina bilder syns inte längre... eller jo på samedia gör dem men inte här. du kanske borde hosta dom någon annan stans? Ps. annars kan du länka från Samedia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 MoriX dina bilder syns inte längre... eller jo på samedia gör dem men inte här. du kanske borde hosta dom någon annan stans? Ps. annars kan du länka från Samedia Hmm... överbelastad server kanske..... får se vad ja gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 MoriX dina bilder syns inte längre... eller jo på samedia gör dem men inte här. du kanske borde hosta dom någon annan stans? Ps. annars kan du länka från Samedia Menar du hans avatar och Sig ? För dom kan jag inte se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Hur många har en sån här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Hur många har en sån här? Jag vill också komma dit!! :'( ja e på Jizzy.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Action... http://img156.imageshack.us/img156/7802/gallery9109tf.jpg Han ville inte följa med i bilen http://img296.imageshack.us/img296/8380/gtasa111wf.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 26 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2005 Action... http://img156.imageshack.us/img156/7802/gallery9109tf.jpg Han ville inte följa med i bilen http://img296.imageshack.us/img296/8380/gtasa111wf.jpg Haha bilderna ägde hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eraser Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Redigerad 28 september, 2005 av Eraser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) En sak som är synd med motorsågen, det är inte som I Vice City, alltså att det blir bloddroppar på skärmen när man andvänder den. Redigerad 28 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Yeah.... Big Smoke statyn... Fan va jag skrattade när jag såg den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) En sak som är synd med motorsågen, det är inte som I Vice City, alltså att det blir bloddroppar på skärmen när man andvänder den. Det finns en mod som gör att det blir mycket mer blod i spelet, vet inte om den fixar det med motorsågen, men värt ett försök. Finns på gtagaming.com. Wops, tänkte inte på PS2. Redigerad 28 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Det finns en mod som gör att det blir mycket mer blod i spelet, vet inte om den fixar det med motorsågen, men värt ett försök. Finns på gtagaming.com. Wops, tänkte inte på PS2. Mjo, synd att jag inte har det på pc. Tror inte våran dator klarar av SA. Synd att dom tog bort sånt där. I GTA 3 tex, där kunde man slå in en kod så att armar ben kunde flyga bort om du sprängde eller skött nån. Synd att det inte är kvar, skulle vara mycket roligare med motorsåg då. Redigerad 28 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Mjo, synd att jag inte har det på pc. Tror inte våran dator klarar av SA. Synd att dom tog bort sånt där. I GTA 3 tex, där kunde man slå in en kod så att armar ben kunde flyga bort om du sprängde eller skött nån. Synd att det inte är kvar, skulle vara mycket roligare med motorsåg då. Mja, jag lovar att Thompson har nåt att göra med att de tog bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Mjo, synd att jag inte har det på pc. Tror inte våran dator klarar av SA. Synd att dom tog bort sånt där. I GTA 3 tex, där kunde man slå in en kod så att armar ben kunde flyga bort om du sprängde eller skött nån. Synd att det inte är kvar, skulle vara mycket roligare med motorsåg då. Jag behövde inte skriva in någon kod för att kunna skjuta av ben och armar i GTAIII. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Mja, jag lovar att Thompson har nåt att göra med att de tog bort det. Förmodlige. Jag och en kompis diskuterade det här, vi kom fram till att det förmodligen är Thompson's fel. Känns som om han stoppar GTA-spelens utveckling. btw: Kom och tänka på en sak, angånde din Tupac-tråd, varför länkar du inte till sida 38 på din signatur? Redigerad 28 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts