Jump to content

San Andreas Screenshots!

Recommended Posts

En sak som är synd med motorsågen, det är inte som I Vice City, alltså att det blir bloddroppar på skärmen  när man andvänder den.

Det finns en mod som gör att det blir mycket mer blod i spelet, vet inte om den fixar det med motorsågen, men värt ett försök. Finns på gtagaming.com.

Wops, tänkte inte på PS2. :huh:

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns en mod som gör att det blir mycket mer blod i spelet, vet inte om den fixar det med motorsågen, men värt ett försök. Finns på gtagaming.com.

Wops, tänkte inte på PS2. :huh:

Mjo, synd att jag inte har det på pc. Tror inte våran dator klarar av SA. Synd att dom tog bort sånt där. I GTA 3 tex, där kunde man slå in en kod så att armar ben kunde flyga bort om du sprängde eller skött nån. Synd att det inte är kvar, skulle vara mycket roligare med motorsåg då. :P

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, synd att jag inte har det på pc. Tror inte våran dator klarar av SA. Synd att dom tog bort sånt där. I GTA 3 tex, där kunde man slå in en kod så att armar ben kunde flyga bort om du sprängde eller skött nån. Synd att det inte är kvar, skulle vara mycket roligare med motorsåg då. :huh:

Mja, jag lovar att Thompson har nåt att göra med att de tog bort det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, synd att jag inte har det på pc. Tror inte våran dator klarar av SA. Synd att dom tog bort sånt där. I GTA 3 tex, där kunde man slå in en kod så att armar ben kunde flyga bort om du sprängde eller skött nån. Synd att det inte är kvar, skulle vara mycket roligare med motorsåg då. :huh:

Jag behövde inte skriva in någon kod för att kunna skjuta av ben och armar i GTAIII.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja, jag lovar att Thompson har nåt att göra med att de tog bort det.

Förmodlige. Jag och en kompis diskuterade det här, vi kom fram till att det förmodligen är Thompson's fel. Känns som om han stoppar GTA-spelens utveckling.

btw: Kom och tänka på en sak, angånde din Tupac-tråd, varför länkar du inte till sida 38 på din signatur?

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor