chucky.swe Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Bra om man vill försvinna snabbt alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Ännu bättre att skaffa SA Admin Console då man kan spara sin teleporterställen, och man kan spawna sig till alla ostron, alla tags, m.m, även ha oändligt med liv och armor, ändra hur mycket ammo man har i ett vapen utan att köpa nåt, göra sitt fordon lika tung som elefant och knuffa alla andra bilar ur vägen och fortsätta rakt fram - lika effektivt som kul och det går fort när man har bråttom. Andra funktioner finns även. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Det är en mod Finns på gtamods.com Men shit jag vet att det är en mod, men vart får du dom ifrån ?? i gta3.img eller gör du dem själv, ändrar bara texurer alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Ännu bättre att skaffa SA Admin Console då man kan spara sin teleporterställen, och man kan spawna sig till alla ostron, alla tags, m.m, även ha oändligt med liv och armor, ändra hur mycket ammo man har i ett vapen utan att köpa nåt, göra sitt fordon lika tung som elefant och knuffa alla andra bilar ur vägen och fortsätta rakt fram - lika effektivt som kul och det går fort när man har bråttom. Andra funktioner finns även. Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Länk? Visst! http://www.google.se/search?q=SA+Admin+con...:sv-SE:official Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Yes! Nu är mitt gäng helt och hållet skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adriansellus Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Här kommer en bild som inte är tagen av mig: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Här kommer en bild som inte är tagen av mig: Trevligt, men vad är syftet med bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adriansellus Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Vad är syftet med de andra bilderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Vad är syftet med de andra bilderna??? Att visa upp vad man själv tagit för bilder, visa upp buggar, mods m.m? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Yes! Nu är mitt gäng helt och hållet skön! Groove killen med rag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 10 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2005 Groove killen med rag då? Tyvärr, lite svårt att göra den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) Nån annan som tycker att dethär är the truth? Redigerad 11 september, 2005 av Östis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Nån annan som tycker att dethär är the truth? Mjo lite kanske, själv tycker jag han ser riktigt mongo ut, bara sticker ut ur en vägg sådär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) Var kan man ladda hem den modden? Och hur gör man för att den ska funka? inga moddar funkar till mit spel? varför? Redigerad 11 september, 2005 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Yes! Nu är mitt gäng helt och hållet skön! Ja mena denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Men shit jag vet att det är en mod, men vart får du dom ifrån ?? i gta3.img eller gör du dem själv, ändrar bara texurer alltså Jag gör dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Nån annan som tycker att dethär är the truth? Tycker inte det ser ut som The Truth, men figuren påminner mig om honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Bra om man vill försvinna snabbt alltså Haha eller så trillar man ner, ner, ner, ner och ner... du fattar =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Ja jag fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts