Jump to content

San Andreas Screenshots!

Recommended Posts

Nej nej. det var inge fusk. gå och slå till ett fler tal personer och sen när alla jagar dig samtidigt så stannar du gör så att dom slår till varandra sen börjar dom slåss. om du väldigt många kommar dom att börja använda vapen och sen kommer polisen utan att du blir efterlyst!! det med polisen vet jag inte riktigt. en sak jag hört av en kompis!

Redigerad av ALER700
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men Gud LOL. R* och true crime skaparna är i krig ju!

Gta serierna handlar om att vara på brottslighetens sida och true crime serierna handlar om polisens sida!! LOL o_O

-_-:) omintsallerar nu Gta Sa på grund av patchen. den hänger sig bara när jag försöker använda Car spawn eller spela in! den är bara minus. jag har ändå inte Hot coffe modden på Mitt gta sa. -_- (:!!!:)

lite bilder jag fixade ihop!

CJ fick damp och välte tanken!! :P

snakka om eld i röven! :D

ja, jag har modda mitt Gta sa. men hur jag gjorde detta vet jag inte?!

det blev ovanligt rött i horisonten!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men Gud LOL. R* och true crime skaparna är i krig ju!

Gta serierna handlar om att vara på brottslighetens sida och true crime serierna handlar om polisens sida!! LOL o_O

De skojar ju med varrandra och det har på gått ganska länge.

GTA3=Uppdraget Two Faced Tanner. Man skulle ramma Tanner(Han man spelar som i Driver) ifrån väggen.

Driv3r=I varje stad finns det ett par Timmy Vermicelli(eller vad han heter) som man ska döda.

True Crime=Jockstraps

GTA SA=True Grime Street Sweapers & En kille i Madd Doggs hus kommenterar Driv3r.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor