Xemtoth Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Hur fick du groove families på pizza boys? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe1991 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Hur fick du groove families på pizza boys? Ändrade i cargrp.dat Groove families använder : greenwoo, savanna, voodoo, cheetah, bfinject, banshee, hotknife, pizzaboy, pcj600, freeway, faggio, sanchez, sabre, zr350, sandking, hotring, fcr900, nrg500, bf400, emperor, euros, swatvan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Ändrade i cargrp.dat Groove families använder : greenwoo, savanna, voodoo, cheetah, bfinject, banshee, hotknife, pizzaboy, pcj600, freeway, faggio, sanchez, sabre, zr350, sandking, hotring, fcr900, nrg500, bf400, emperor, euros, swatvan Ah! borde tänkt på det, höll ju på med liknande i VC, värst vad PS2 kan sega ner hjärnan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Jag försökte hitta liberty city men efter jag hade gått in i den gula saken och flög iväg med jetpacken så kom jag till detta. EDIT: oj bilden blev stor Men vad är det för något blått där nere? Redigerad 7 augusti, 2005 av Mad-Wille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Polis OMG, är hon en bortagen hora? @Mad-Willie: Jag har också testat det dära och jag kom till något vatten. Redigerad 7 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Ja en snygg bil helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Jag såg att det blåa va en liten fisk =P En gång när jag försökte komma till liberty city så såg jag en rum i himlen. Jag kunde inte åka till det för jag bara flög ner. Och en gång såg jag mänskor som sprang i luften =P EDIT: se vad jag hittade nu =o Redigerad 7 augusti, 2005 av Mad-Wille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Tänkte dela med mig lite bilder av min Slamvan Mycket nöje Dessutom märkte jag att det bara är Loco Low Co. i Willow Field, Los Santos som tar emot Slamvans, inte TransFender i San Fierro Redigerad 7 augusti, 2005 av Robban87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Krom krom krom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Grym bil om ändrar i uppdraget där man åker tiil liberty city så att det finns där permanent efter uppdraget det skulle vara bra men då finns det ett problem man måste flyga dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Min slamvan ser exakt likadan ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Har aldrig sett den här bilen i trafik förr. Vilken är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Har aldrig sett den här bilen i trafik förr. Vilken är det? Infernus. Kan tillägga att det är den snabbaste bilen i spelet och det är bevisat. Redigerad 7 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Spoiler mycket svår att hitta på export uppdrag om man inte har den i ett garage Redigerad 8 augusti, 2005 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dulle Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ja en snygg bil helt enkelt Det där e en Phoenix va?Vart hitta du den i trafiken eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Det där e en Phoenix va?Vart hitta du den i trafiken eller? Det är enkelt att skaffa den ju, man startar race tournament (i Wang cars, jag förutsätter att man klarat wang cars) börjar San fierro hils, skiter i racet, åker till ett garage, hoppar ut ur bilen så tiden går ut, sen när man respawnar på wang cars e det bara att gå till garagte så står Pheonix där, Pay 'n Spray måste göras om man krockat bilen Detta går med alla med fordon i Race Tournament Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ja typ sådär gjorde jag fast efter mc skolan så fanns den i trafiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ni som sett Jönsson Ligan måste känna igen denna Impala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ni som sett Jönsson Ligan måste känna igen denna Impala HEHE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts