bogart Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Fan va gooa screenshots Har suttit hela natten och kollat igenom alla Redigerad 4 juli, 2005 av bogart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) OMFG! Trodde inte at bugg-nrg:n fanns i PC versionen, bara ps2 men här är den! Redigerad 4 juli, 2005 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 OMFG! Trodde inte at bugg-ngr:n fanns i PC versionen, bara ps2 men här är den! Den är snyggare så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Japp, buggad alltså... Har du sett den i spelet på PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Min fina gröna hustler Eller inte så fin haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Neo_ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Vem skulle inte vilja ha en grön Hustler? Redigerad 4 juli, 2005 av _Neo_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 En bugg i SA. Går du ut ur huset så blir CJ fet. Så var det inte för mig. Han var lika "tunn" när han gick ur huset. Och bilden är inte editerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Japp, buggad alltså... Har du sett den i spelet på PC? Japp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 PSP? Playstation PSP? lol? PlayStation PlayStation Portable? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 PlayStation PlayStation Portable? PSP Play-Station-Portable Folk säger ju ps2 idag, och det är förkortning för play-station2. Egentligen finns det inget bindestreck där, men p2 skulle vara svårare att känna igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Hoho, någon som sett denna skylten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Swift Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 OMFG! Trodde inte at bugg-ngr:n fanns i PC versionen, bara ps2 men här är den! Vart finns den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Inget speciellt ställe.. jag spawnade den med "SA opened up +spawner" modden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Vem skulle inte vilja ha en grön Hustler? Ingen typ....haha....vet inte varför jag la upp den hlr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Inget speciellt ställe.. jag spawnade den med "SA opened up +spawner" modden Bara kom den eller har du ngn speciell version . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Kör ett pass med finkläderna: Redigerad 5 juli, 2005 av Conny_S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Min taxi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Hoho, någon som sett denna skylten? Ja, och det är en stor sten som liknar en kuk där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Bara kom den eller har du ngn speciell version . Den bara kom.. men på replayen syns det inte att det är en bugg! Redigerad 5 juli, 2005 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts