GTApimpfoolife Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Men varför försvann han snabbt då ? Vadå har du aldrig sett bilar bara pluppa upp i rök ibland eller?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Jo jag har varit med om att bilar försvinner, men bara när jag har lämnat dom utom synhåll. Jag har däremot aldrig sett människor som försvinner medans jag kollar på dom. Redigerad 3 juli, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jo jag har varit med om att bilar försvinner, men bara när jag har lämnat dom utom synhåll. Jag har däremot aldrig sett människor som försvinner medans jag kollar på dom. Det var det som var det skumma, jag anar något övernaturligt. Kanske ett sändebud ifrån någon helt annan värld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Det var det jag tänkte, tänk om det finns "utomjordingar" eller övernaturliga varelser på det ställer, eller så var det bara en bugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Det var det som var det skumma, jag anar något övernaturligt. Kanske ett sändebud ifrån någon helt annan värld. DET ÄR ETT SPEL!! säkerligen en bugg, å så var det dålgt väder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 http://img52.imageshack.us/img52/9661/gtasa20050703155912860dc.png Ute o kör me tunnan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 http://img52.imageshack.us/img52/9661/gtasa20050703155912860dc.png Ute o kör me tunnan. Var f*n finns den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Den finns i gtat. Skriv bara rccam i chatten så kommer den fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Hmm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Här e en.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Hmm? WTF? PSP editerad? Isf vilken font? Snyggt iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Hmm? En bugg i SA. Går du ut ur huset så blir CJ fet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 En bugg i SA. Går du ut ur huset så blir CJ fet. Det där är sant, jag har vart me om det O.o. Fast inte för att han kan få hjärtattack.. om det var de ni menade. (Texten) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johaneken Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Har aldrig jort detta men jag tror det ska funka om inte så hissa ja upp en brandbil i luften:D Redigerad 4 juli, 2005 av johaneken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SaiGon Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Http://Http://Http://upl.silentwhisper.net...d3/bakhjula.JPG Redigerad 4 juli, 2005 av SaiGon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 WTF? PSP editerad? Isf vilken font? Snyggt iaf PSP? Playstation PSP? lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 PSP? Playstation PSP? lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Använder en ODIE Tröja för att alltid komma ihåg honom.. http://img272.imageshack.us/img272/5700/ripodie3vn.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Den där hjärt attacken kan ju jag nästan göra om man går in i en av gtafilerna(konmmer inte ihåg vilken) kan man ändra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 PSP? Playstation PSP? lol? Vad är förkortningen för Paintshop Pro då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts