Jacker Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Min är värre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Min är värre! Nix Pix Min Mustang e lugnt bättre:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Min är värre! En Elegy va ? Moddade precis en sån bil fast inte med samma paint mönster. Tog den med "elden" . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 En Elegy va ? Moddade precis en sån bil fast inte med samma paint mönster. Tog den med "elden" . Var kan man modda elegyn jag hittar inget garage att modda den i det går ju inte i transfender fixen..inte för mig iaf o jagg har det moddet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Var kan man modda elegyn jag hittar inget garage att modda den i det går ju inte i transfender fixen..inte för mig iaf o jagg har det moddet Wheel Arch Angels. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Wheel Arch Angels. Aha okej tackar..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Hehe http://img198.echo.cx/img198/7440/wrmaybe14wl.jpg Ursäkta för storleken. Längsta wheelien hittills som är uppskriven på WR listan. http://www.gtastunting.com/forums/index.php?showtopic=2460 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Hehe Ursäkta för storleken. Längsta wheelien hittills som är uppskriven på WR listan. http://www.gtastunting.com/forums/index.php?showtopic=2460 Orka stegra på en cykel, det e så lätt, testa att göra så långt på en motorcykel, det e svårt man måste iaf hålla balansen på en motorcykel, på en cykel behöver man bara dra upp på det högsta sen hålla in W Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Min nyaste bil..gjorde den precis faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Min nyaste bil..gjorde den precis faktiskt! Var är alla ställen där man kan styla så ballt? har bara hittat ett ställe å där kan man bara måla på 3 olika sätt editr: var finns lala wheel arch angels? Redigerad 2 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Min nyaste bil..gjorde den precis faktiskt! Oj, menar du? Du backar ju precis ut från Wheel Arch Angels! =) @pottzork: Den finns väldigt nära Ammunation i SF, och har en röd ikon. ...som man ser på Marie's screenshot. Redigerad 2 juli, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Var är alla ställen där man kan styla så ballt? har bara hittat ett ställe å där kan man bara måla på 3 olika sätt editr: var finns lala wheel arch angels? Wheel Arch Angels finns på SF Långt till vänster på kartan, det går inte att missa den på kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Mötte en gammal cowboy på en bar i den öde öknen: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Orka stegra på en cykel, det e så lätt, testa att göra så långt på en motorcykel, det e svårt man måste iaf hålla balansen på en motorcykel, på en cykel behöver man bara dra upp på det högsta sen hålla in W Jo, men det handlar om att man ska ha tålamod också. Jag gav upp för att det kliade på min näsa. Ska göra 30 minuters wheelie när jag har tid och när jag är ensam så jag inte kan bli störd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Mötte en gammal cowboy på en bar i den öde öknen: "Alien"-mannen, har diskuterats en hel del om honom i flera olika topics. Å du är i Lil Probe Inn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag har inte hittat nån särskild vid varken "The Big Ear" eller på "Lil' Probe Inn". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag har inte hittat nån särskild vid varken "The Big Ear" eller på "Lil' Probe Inn". Inte jag heller, men av alla trådar om gubben så har jag lärt mig xP. Inte sett honom när jag spelat. Jag har vart i Lil' Probe Inn flera gånger, utan resultat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Efter lite biljard på Lils inn eller vad det heter gick jag ut, det var sandstorm. Jag gick runt lite och såg denna vålnad, som snabbt försvann igen: Redigerad 3 juli, 2005 av Conny_S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Efter lite biljard på Lils inn eller vad det heter gick jag ut, det var sandstorm. Jag gick runt lite och såg denna vålnad, som snabbt försvann igen: Vålnad??? Det är ju människa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Men varför försvann han snabbt då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts