Mateu Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Kolla längre ner på den sidan alternativt nästa sida där han lagt upp den för nedladdning efter jag ställt samma fråga. Vilken sida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 På åktur med min BMX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) REMOVED Redigerad 29 juni, 2005 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 OFFTOPIC: Ville bara visa de här... ser inte Tommy lite "Barnslig" ut?? (Sorry för dubbel post) Ser du kniven i handen?? Barnslig?? Detta är även en SA tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 OFFTOPIC: Ville bara visa de här... ser inte Tommy lite "Barnslig" ut?? (Sorry för dubbel post) Vafan har det att göra med San Andreas..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Nu struntar vi i den där bilden! Tillbaks till San Andreas. Vad tyckte ni om BMX Bilden då? Redigerad 29 juni, 2005 av 50 cent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 San Fierro Rifa Ett vanligt gatugäng från Mexiko. Det lilla jag vet är att dom håller på med Knarklagnig och annat oftast med Vagos. Dom finns runt området Doherty i San Fierro. Dom andra gängen är: Varrios Los Aztecas Farligt gatugäng, våldsamt, stolta, galna. Blir mindre och mindre. Men do är fortfarande värstingar när det gäller Vapenaffärer och annt. Har aldrig haft bra kontakt med Vagos, fast det har dom med andra gäng i Los Santos. Använder färgen turkos och dom finns runt El Corona och dom andra söderdelarna av Los Santos Ballas Det är det absolut största gänget i San Andreas. Ett gatugäng som har funnits sedan 1970. Använder färgen lila. Har inte den minsta kärlek till Grove Street och dom håller på med allt. Vapen affärer, prostitution, knarkhandling, vandalism you name it. Importera Mexikanskt knark och Rysska vapen. Finns i området Jefferson och Idlewood Orange Groove Families Det klassiska gutugänget i Los Santos. Det sägs att dom inte har några affärer i Knark, vilket leder till problem. Vissa medlemmar är grovt inblandade i PCP affärer. Använder färgen grön. Finns runt Ganton. Los Santos Vagos Hispikt gatugäng som antagligen kommer från Mexiko. Använder färgen gul. Hatar Varrios Los Aztecas. Dom är otroligt galna och finns i områderna runt East LOs Santos och East Beach. Da Nang Boys Ett galet Vietnamesiskt gäng. Hatar Triads och importera mer folk från Vietnam för att göra sitt gäng större. Håller hus runt områderna vid hamnen. Du har missat Triads och maffian. *SPOILER* Killarna man får bråka med inne på slakteriet med Ken Rosenberg. Har sett dom gå runt i Bayside kring båtskolan. Har Desert Eagle m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Du har missat Triads och maffian. *SPOILER* Killarna man får bråka med inne på slakteriet med Ken Rosenberg. Har sett dom gå runt i Bayside kring båtskolan. Har Desert Eagle m.m Jag vet det, fast jag skrev dom i en gäng tråd som finns några sidor bak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Florry Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/Cjstunt.PNG En bugg när jag gjorde om bilen, kunde köra omkring istället för att välja delar :/ sen fick jag en stunt bonus. Redigerad 30 juni, 2005 av Florry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Dubbelpost... Hur fick du in dom i huset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Mm, visst! "You look a little thin man" My ass... AHHAHA fan vad jag garva!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-=[NeoN]=- Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Vad e det för nåt? Redigerad 29 juni, 2005 av -=[NeoN]=- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 VAd är Vad!?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-=[NeoN]=- Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Kan inte få med bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Bergar en bil med en snubbe i.. Redigerad 29 juni, 2005 av Mariiiiie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Prova berga en bergningsbil som bergar en annan bergningsbil o.s.v. ta bild på det sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Prova berga en bergningsbil som bergar en annan bergningsbil o.s.v. ta bild på det sen Ehum det kanske blir svårt att få med på bild:P men okej jag ska försöka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Fick ihop tre bergningsbilar o en vanlig..hittade inte fler bergningar men ska leta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Prova berga en bergningsbil som bergar en annan bergningsbil o.s.v. ta bild på det sen Nog för att jag redan har gjort det, kolla sidan 17... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Vilken sida? Ska man typ ladda hem tröjan eller? en sak till: hur lägger man ihop flera bilder på en gång? Redigerad 30 juni, 2005 av Mateu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts