bogart Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Får bidra med mitt personliga rekord då http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/Nytt_Rekord--.JPG Redigerad 23 juni, 2005 av bogart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-ReeX Skrivet 24 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2005 Du får fråga killen på den här sidan, T-Reex har nog ingen aning. Mmm ..det har du rätt i !! Ingen aning hittade bilderna på gta-sanandreas.com forums ..så jag tänkte lägga dom här ...kunde inte låta bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 SPOLIER VARNING! Jag såg några tuffa snubbar i en bil, men vad heter deras gäng och vart håller de hus? och vad heter de andra gänge? (I hela San andreas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) SPOLIER VARNING! Jag såg några tuffa snubbar i en bil, men vad heter deras gäng och vart håller de hus? och vad heter de andra gänge? (I hela San andreas) San Fierro Rifa Ett vanligt gatugäng från Mexiko. Det lilla jag vet är att dom håller på med Knarklagnig och annat oftast med Vagos. Dom finns runt området Doherty i San Fierro. Dom andra gängen är: Varrios Los Aztecas Farligt gatugäng, våldsamt, stolta, galna. Blir mindre och mindre. Men do är fortfarande värstingar när det gäller Vapenaffärer och annt. Har aldrig haft bra kontakt med Vagos, fast det har dom med andra gäng i Los Santos. Använder färgen turkos och dom finns runt El Corona och dom andra söderdelarna av Los Santos Ballas Det är det absolut största gänget i San Andreas. Ett gatugäng som har funnits sedan 1970. Använder färgen lila. Har inte den minsta kärlek till Grove Street och dom håller på med allt. Vapen affärer, prostitution, knarkhandling, vandalism you name it. Importera Mexikanskt knark och Rysska vapen. Finns i området Jefferson och Idlewood Orange Groove Families Det klassiska gutugänget i Los Santos. Det sägs att dom inte har några affärer i Knark, vilket leder till problem. Vissa medlemmar är grovt inblandade i PCP affärer. Använder färgen grön. Finns runt Ganton. Los Santos Vagos Hispikt gatugäng som antagligen kommer från Mexiko. Använder färgen gul. Hatar Varrios Los Aztecas. Dom är otroligt galna och finns i områderna runt East LOs Santos och East Beach. Da Nang Boys Ett galet Vietnamesiskt gäng. Hatar Triads och importera mer folk från Vietnam för att göra sitt gäng större. Håller hus runt områderna vid hamnen. Redigerad 25 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Ballas Det är det absolut största gänget i San Andreas. Ett gatugäng som har funnits sedan 1970. Använder färgen lila. Har inte den minsta kärlek till Grove Street och dom håller på med allt. Vapen affärer, prostitution, knarkhandling, vandalism you name it. Importera Mexikanskt knark och Rysska vapen. Finns i området Jefferson och Idlewood Dom är inte det största gänget längre för mig... Jag har,"tagit" hand om dom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Haha, den första bilden e lite orka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Pimped monstertruck (jag som tagit bilden ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Pimped monstertruck (jag som tagit bilden ) Vart finns den modden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Pimped monstertruck (jag som tagit bilden ) Hittar fortfarande inte den där modden snälla kan du inte skicka den till mig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Vart finns den modden? Ha ha. jag gjorde det med garage editor du skickade ta först en bil och byt fälgar på den, kör in den i garaget och byt ut den mot monster trucken så blir den sådär kom ihåg att hjulen blir väldigt smala så det ser total mongedup ut EDIT: felstavning Redigerad 25 juni, 2005 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Smokah Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Spelade om SA å la ja märke till dom här 2 karaktärerna: http://img296.echo.cx/img296/8971/hmmu1sw.png Någon som vet om man kan modda in dom så man kan rekrytera dom m.m? Redigerad 25 juni, 2005 av Smokah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Ha ha. jag gjorde det med garage editor du skickade ta först en bil och byt fälgar på den, kör in den i garaget och byt ut den mot monster trucken så blir den sådär kom ihåg att hjulen blir väldigt smala så det ser total mongedup ut EDIT: felstavning Hehe.. ok Har för mig att det ska finnas en sån mod ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 (redigerad) Spelade om SA å la ja märke till dom här 2 karaktärerna: Någon som vet om man kan modda in dom så man kan rekrytera dom m.m? Har du gjort tröjan CJ har själv eller var kan man tanka den? Redigerad 25 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 ... http://members.home.nl/bartje321/gta/hydra.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Spelade om SA å la ja märke till dom här 2 karaktärerna: Någon som vet om man kan modda in dom så man kan rekrytera dom m.m? Fan en av dom ser ut som snubben som hänger med B-Dup. Big Bear eller vad hann u heter. Men det kan det inte vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Smokah Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Nej har inte gjort den själv, men lägger upp den ialftshirtilovels.rar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Fan en av dom ser ut som snubben som hänger med B-Dup. Big Bear eller vad hann u heter. Men det kan det inte vara. Fast äldre ... Antagligen så är det ingen speciell, utan bara vanliga gängmedlemar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Nej har inte gjort den själv, men lägger upp den ialf Tack. =) Men vilken tröja ersätter den och vilken affär har den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Smokah Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Kolla namnet på filen, tror den heter tshirtilovels.txd och ersätter I love LS t-shirten som finns på binco Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2005 Kolla namnet på filen, tror den heter tshirtilovels.txd och ersätter I love LS t-shirten som finns på binco Okej, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts