Nark Buddy Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Antar att dom har bytt modellerna på bilarna. Dom kanske har bytt traktorn och dom andra fordonen som inte går at styla till sånna bilar som går. Alltså ersättigt modellerna med imgtool bara. Det vorde ju vara så eftersom dom bara har ändrat fäljarna. Kanske skulle se riktigt konstigt ut om det satt en vinge uppe i luften ovanför gocarten.. Jag kollade lite i det bild arkivet som GTApimpfoolife länkade till. Och ja, han hade rätt. T-reex hade snott screensen. Men jag hittade en bild som var intressantare på den sidan! http://vendetta.gta-sanandreas.com/images/picture_186.jpg Någon som vet var det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Du trycker på print screen och sen går du in i paint och tar på redigera och klistra in. (stavning) ska funka Eller bara ctrl V man kan ta print screen med fraps, då lägger sig allt i frapsmappen. Men dom är typ 2,5 mb stora så man får redigera dom i t.ex. paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 I vissa av bilderna T-rex ryder eller vem som nu tagit dom så hadde han/hon bara använt ett fusk som gör att man kan rekrytera vem som hälst till sitt gäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Antar att dom har bytt modellerna på bilarna. Dom kanske har bytt traktorn och dom andra fordonen som inte går at styla till sånna bilar som går. Alltså ersättigt modellerna med imgtool bara. Det vorde ju vara så eftersom dom bara har ändrat fäljarna. Kanske skulle se riktigt konstigt ut om det satt en vinge uppe i luften ovanför gocarten.. Jag kollade lite i det bild arkivet som GTApimpfoolife länkade till. Och ja, han hade rätt. T-reex hade snott screensen. Men jag hittade en bild som var intressantare på den sidan! http://vendetta.gta-sanandreas.com/images/picture_186.jpg Någon som vet var det är? Det är under en bro inte långt från jätte-parabolen. inge roligt en as lång grotta som går ut en bit bort. finns en anti-polis stjärna där inne och det är mörkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 .en banshee .. får jag bonuspoäng nu? *Tuuuut* Tyvär det var fel.... ledtråd: den går att styla på wheel arch angels. @Wu Zi Mu: vad ska du emd den till då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 HemuleN kan de vara Elegy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 HemuleN kan de vara Elegy? Också fel. Ledtråd: den är framhjuls driven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 http://vendetta.gta-sanandreas.com/images/picture_18.jpg Vart kan man ladda ner den modden?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chucky_4 Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Också fel. Ledtråd: den är framhjuls driven Jester? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 (redigerad) Club!! jag vann jag vann!! Redigerad 23 juni, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Också fel. Ledtråd: den är framhjuls driven Jester kanske är rätt men annars: Savanna? Eller vad den heter... Ser inte ut som en sån men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jester kanske är rätt men annars: Savanna? Eller vad den heter... Ser inte ut som en sån men Jepps jester va det, här kommer en annan skum bugg ja råkat ut för två ggr nu. den komemr dessutom utan anledning och slutar efter ett tag :S från början är den blå med mörkblåa skugger sen blir det typ brunt o sen tonas det mot vitt o sen blir det normalt... fett sjukt, men man borde kunna ta nån grym BG bild med det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jepps jester va det, här kommer en annan skum bugg ja råkat ut för två ggr nu. den komemr dessutom utan anledning och slutar efter ett tag :S från början är den blå med mörkblåa skugger sen blir det typ brunt o sen tonas det mot vitt o sen blir det normalt... fett sjukt, men man borde kunna ta nån grym BG bild med det iaf Fett coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Haha, fan vad ballt, jag upptäckte detta nu. I uppdraget där man hämtar Paul och Maccer i öknen. Det roliga är att när Paul håller på och nästan spyr i bilen, när han säger "PULL OVER", om man stannar då så hoppar han ut och spyr. På bilden så var jag framme vid stället jag skulle till, men jag ville höra vad dom snackade om. Helt plötsligt sa Maccer att han ville kissa, och sen sprang han ut och....ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Lol mm den var fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sanGean Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Kanske inte så kul. Men en ganska arg polis jagar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Hemulen: Snygg bild, tänkte använda till signatur eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Hemulen: Snygg bild, tänkte använda till signatur eller liknande. Ok, bara ja får lite cred för den så e de lugnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Ok, bara ja får lite cred för den så e de lugnt Jag kan gömma "Hemulen" i hörnet xP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Jag kan gömma "Hemulen" i hörnet xP Hehe... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts