Corleone Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) När blev den här gammal? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...hl=bilder&st=20 Redigerad 11 juni, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Du kanske ska SPOILER-varna Om du inte förstår att det kan finnas spoilers i en tråd med screenshots kanske du ska gå om en klass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Man blir jävla sugen på att skaffa det till PC också när man bilderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Hi,hi,hi,hi,hi,hi... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/Go-Kart.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Hi,hi,hi,hi,hi,hi... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/Go-Kart.JPG Vart finns den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Fusk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Vart finns den? Klarar du Cut Throat Business så är du en bit på vägen. Redigerad 10 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Klarar du Cut Throat Business så är du en bit på vägen. Jag har klarat 25%, bara så du vet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag har klarat 25%, bara så du vet.. Jaha men Cut Throat business är ett uppdrag ganska långt in i storyn, men kämpa på. Vilket uppdrag är du på nu?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Här är mitt första bidrag Min födelse dag idag kan den firas bättre än med ett bra spel och en kall öl Tur att GTA San funkade på min pc, enda problemet är att ljudet försvinner vilket tar bort en del av känslan, men det kommer väl en patch så småning om *L* Jag kämpar på, för att komma vidare på San Andreas gator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Har märkt att alla som har postat bara har 300-700 dollar, Vad beror det på?, Gillar ni bara att åka bil eller? förutom alexzander men han har ju fuskat, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 (redigerad) Har märkt att alla som har postat bara har 300-700 dollar, Vad beror det på?, Gillar ni bara att åka bil eller? förutom alexzander men han har ju fuskat, Spelet kom ut idag, lätt att få mycket pengar så snabbt, och nästan alla bilder är på PC, just därför. Redigerad 10 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Kom nyss till San Fierro (utan fusk ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Är det någon mer än jag som tycker vägen ser konstig ut i Angel Pine? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Kom nyss till San Fierro (utan fusk ) San Fierro? Det där är landet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag satsar inte på att komma så långt på så kort tid, Vissa har både barn och fru *S* De skall ju ha sin tid. Nu kör jag uppdragen ett efter ett, och inte så mycket lära mig gatorna. svårt nog att hitta till spara huset *S* i alla fall gillar jag spelet, man börjar lära sig kontrollen, men för er som inte har SA PC så kan det vara kul om vi lägger upp screens. Håll till godo även om det inte är nått speciellt på bilderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 San Fierro? Det där är landet. Amen , säger San Fierro, andra ön då? Bättre? En till bild: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Tycker om Buggarna i spelet men kan bero på att mitt grafikkort är lite gammalt:) (Det nya är lite sönder så fick sätta in ett gamalt ) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/San_andreas.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Om du inte förstår att det kan finnas spoilers i en tråd med screenshots kanske du ska gå om en klass. Va??Varför skulle han lära sig det bara för att han går om en klass? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jaja, jag vet, de e dum o fuska men kunde inte hålla mig...sparade ju inte iaf Det är väl inget fel att fuska om man inte gör det i syfte att varva spelet? när man är ute å röjjer så kan man ju behöva lite liv ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts