bastard Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Skönt med omväxling att ha skateboard istället för cykel. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up.../cjmedbreda.bmp Okej, det blev bmp, ja orka ändra. Ey, hur fan fick du skateboarden? Finns den med i PCversionen nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ey, hur fan fick du skateboarden? Finns den med i PCversionen nu? Japp den finns som modifikation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) Ladda ner från Pirate Bay... Fan vad dåligt det finns bara en 100% och den är fake. :/ Redigerad 20 juni, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Min kamera börjar flimra i brist på batteri men men.. Ska till stugan i morgon, blir nog många fler bilder då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag var ute och körde båt, plötligt bubblade det i vattnet. Bubbel-bugg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Bugg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 GÖtt! Nån fler som varit med om att vattnet börjar bubbla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Bugg? Blir så ibland när man tabbar ut och in. Jag hann inte ta screenshot för jag garvade istället. Men en konstig sak hände, efter jag spawnat vid ett sjukhus efter jag dött så kom en sån där lastbil med 2...öh...flak liggandes uppåt. Den backade rakt emot mig och slutade inte där vägen tog slut, den gick upp på trottoaren och tryckte sig upp mot sjukhuset, och då helt plötsigt gled den upp på sjukhuset och sen flög den iväg som nåt flygplan i ungefär 3 meter innan den träffade första bästa telefonstolpe och ramlade ner på marken igen. Wierd, huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Jag kan lägga ut min 100% sparfil om det är någon som vill ha... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 För det första så heter det Jävla-Luffar-Tröja och för det andra, lol Hur fan har luffare råd med kläder för 500-1000 spänn ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Lol, Jävla Looser-tröjan blev inte så snygg notera Von dutch- kepan Haha!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Detta hände när jag försökte få fram Claude som CJ... Don't worry, jag har mina backups... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Detta hände när jag försökte få fram Claude som CJ... Don't worry, jag har mina backups... Använd SCM istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Använd SCM istället Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Klarade nyss taxi missions, körde först 13, sen 37(tror jag iaf ) Bild när jag var uppe i 20 pers, http://img61.echo.cx/img61/5817/taxi1ay.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Hur fan har luffare råd med kläder för 500-1000 spänn ?? JL= Jävla Luffare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Klarade nyss taxi missions, körde först 13, sen 37(tror jag iaf ) Bild när jag var uppe i 20 pers, http://img61.echo.cx/img61/5817/taxi1ay.jpg På VC körde jag 150 pers tror jag. på en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 (redigerad) På VC körde jag 150 pers tror jag. på en gång. Hehe ok! Själv så har man inget tålamod, blir trött efter dom 5 första. Redigerad 20 juni, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 På VC körde jag 150 pers tror jag. på en gång. Nehe? På en gång? Var det inte på 2 gånger då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts