Ace Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Nån mer än jag som har sett den andra brandbilen.? (Stegbilen). Ja.. fast bara på ett "visst" uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Nu har jag en JPEG fil men det står ändå "You cannot upload this type of file" "Det är en bild jag har tagt med kameran i spelet och dom är ju JPEG från början." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Någon som har ett bra screenshot på Toreno? Det måste också vara från en filmscen. Screenshotet kommer att användas i "Lost in San Andreas" och kommer att påskynda arbetet. EDIT: Tar ett själv istället. Här är en, från nåt jävla uppdrag vad det nu hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Nu har jag en JPEG fil men det står ändå "You cannot upload this type of file" "Det är en bild jag har tagt med kameran i spelet och dom är ju JPEG från början." Den är väll för stor. njee. testa igen. eller lägg upp den nånstans (t.ex. upl.mine....) å länka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Någon som har en 100% Save file? orkar inte spela igenom SA igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dompa Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ladda ner från Pirate Bay... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ladda ner från Pirate Bay... OMG OMG OMG!!!!1111 WareZ!!!!111 Eftersom jag är en uppnosig forumpolis så vet jag att det där är warez på hög nivå. *Reported som fan* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 OMG OMG OMG!!!!1111 WareZ!!!!111 Eftersom jag är en uppnosig forumpolis så vet jag att det där är warez på hög nivå. *Reported som fan* Ta de lungt. han blev ju medlem idag... välkommern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Ta de lungt. han blev ju medlem idag... välkommern Mummel. Det var ett skämt ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Blev ett våldsamt gatubråk i Los Santos: Hehe, mc-snuten med battongen siktar bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Den var fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Denna är också fin, längst upp på Golden gate bron (minns inte vad den heter i spelet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 (redigerad) Denna är också fin, längst upp på Golden gate bron (minns inte vad den heter i spelet) Det är inte golden gate, det är den bron som är nästan lika dan fast röd som är golden gate bron (nej inte järnvägsbron brevid) Redigerad 19 juni, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Lol, Jävla Looser-tröjan blev inte så snygg notera Von dutch- kepan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 En av dom läskiga bilarna utan förare (finns ca 5st där ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Lol, Jävla Looser-tröjan blev inte så snygg notera Von dutch- kepan För det första så heter det Jävla-Luffar-Tröja och för det andra, lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Det är inte golden gate, det är den bron som är nästan lika dan fast röd som är golden gate bron (nej inte järnvägsbron brevid) Okejdå, det finns så många broar i San Fierro. Jobbigt att hålla reda på alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PanzerPanz Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Hööööööööööööööögt upp ska det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jackassrules Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Om du rör mina bilar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 En till bild: (notera att jag hade alla inställningar på low , skulle spela in en stuntfilm, därför ) http://img87.echo.cx/img87/126/fint8tm.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts