Jacker Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PanzerPanz Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Här har vi en Ballas som hamnat lite fel Redigerad 18 juni, 2005 av PanzerPanz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 You cannot upload this type of file Vad har ni för sorts bilder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PanzerPanz Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 I JPEG format är mina iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Hur gör jag mina bilder till jpeg format? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Hur gör jag mina bilder till jpeg format? Öppna dom i t.ex. paint, åå spara som jpeg. Körde burguluri? Rekord för mig... drog in i ett hus direkt klockan 8, sköt lirarna, slog in poliskoden (orka poliser, hehe) sen tog ja de dom hade. men huset typ laggade sönder, för varje gång jag tog en tv och kom tillbaka så stog den där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Öppna dom bara i paint och spara om dom som jpg/jpeg =) btw : Traktor + skit bil = nå ful skapelse med avgasrör fram Redigerad 18 juni, 2005 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PanzerPanz Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Inte något speciellt tyckte bara bilden blev bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Öppna dom bara i paint och spara om dom som jpg/jpeg =) btw : Traktor + skit bil = nå ful skapelse med avgasrör fram Va fan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PanzerPanz Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 btw : Traktor + skit bil = nå ful skapelse med avgasrör fram Ser ut som något från Monster Garage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VoC Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 (redigerad) Haha, ja tycker denna e rätt kul, ni må tro att jag la ner mycke jobb på denna skönhet! Redigerad 18 juni, 2005 av VoC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Haha, ja tycker denna e rätt kul, ni må tro att jag la ner mycke jobb på denna skönhet! Haha!!! Grym CJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 18 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2005 Haha, ja tycker denna e rätt kul, ni må tro att jag la ner mycke jobb på denna skönhet! HAHHAAHAH LMAO!!!!!! NAJS FAN :D:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Nån mer än jag som har sett den andra brandbilen.? (Stegbilen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Min übertrimmade moppe... med en bomb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Här har vi en Ballas som hamnat lite fel Neeej han har hamnat rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Min übertrimmade moppe... med en bomb Du bör kanske sätta blackboxen på ett mindre synligt ställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Du bör kanske sätta blackboxen på ett mindre synligt ställe Joo, men det där va bara en provkörning! Hoppas snuten inte såg nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Joo, men det där va bara en provkörning! Hoppas snuten inte såg nåt.. Jo, men tur att blackboxen har inbyggd självförstörelse mekanism Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2005 Åhå, har vi ett liten underbarn här när det gäller att klara SA fort, eller har du haft spelet längre än 2-3 dagar? Jag kom till Las Venturas efter 3 dagar. UTAN fusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts