Joe Dirt Skrivet 23 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2009 MEN FAN ANVÄND THUMBNAILS!!!!!! GAAH!!! NÅGRA BILDER GÅR BRA MEN FAN NÄR DET ÄR 206t2497y246784276024760824760128 ST SÅ BLIR DET FÖR MYCKET!!!!!!!11111oneoneoneelevenoneoneoneoneoneoneone1111!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 14 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2010 Tycker vi behöver en bump här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 20 mars, 2010 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2010 Yeah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kezlu Skrivet 1 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2010 Hej jag har inte spelet men ska skaffa det snart och jag undrar om det finns någon speciell foto grej där man kan spola tillbaka och vinkla på olika sätt på pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 5 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2010 Jag och Illousion "Fina bilder" Illousion = Buttsauce Vad är det för moddar du använder? ENB och vad är det för snow mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kezlu Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 är det lika dålig grafik på san andreas på pc som gta 3 på ps2?? Jag vet att det här är fel tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2010 är det lika dålig grafik på san andreas på pc som gta 3 på ps2?? Jag vet att det här är fel tråd. Nej, den är mycket bättre. Dels för att SA kom ut fyra-fem år efter GTA III, men också för att en (modern) PC klarar av mycket bättre grafik än PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 13 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 30 april, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2010 Välkommen till den Amerikanska landsbygden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferrari Skrivet 2 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2010 Välkommen till den Amerikanska landsbygden. Nu blev man sugen på att spela San Andreads igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2010 Vad är det för moddar du använder? ENB och vad är det för snow mod? Åååhh, Tack för Snö tipset Master_812. Sedan fick jag en totalt mod från Illousion som gav HELA Gta Sanandreas en snö look. KLICK *BILDER som är deleted!* Den använde vi, lite stor men fasiken va kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 6 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2010 Välkommen till den Amerikanska landsbygden. What's up with teh graphicz? Byggnaderna är svarta och marken/asfalten(?) ser otroligt skarp ut i mina ögon Nice bild annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 14 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2010 What's up with teh graphicz? Byggnaderna är svarta och marken/asfalten(?) ser otroligt skarp ut i mina ögon Nice bild annars timecyc fail lol. -- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2010 Börjar få tillbaks lite San Andreas sug nu. Blir att installera det om nån dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 19 maj, 2010 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2010 Jag har suget och jag har nyss installerat det! Men jag har inte orkat sitta flera timmar i rad och installera alla förbannade moddar jag har :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 12 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2010 (redigerad) http://i49.tinypic.com/1pt3c6.jpg Är det nån som vet vad är det för skit till höger om CJ? Har alltid grubblat sen spelet släpptes varför det är inlagt i spelet. Har försökt googla men utan något vidare resultat. Redigerad 12 juni, 2010 av DIEXEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kezlu Skrivet 3 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2010 Jag har spelet po pc och jag vet inte hur man lägger in bilderna har utan att ta en bild po skärmen? Och hur kommer man till galleriet. Satcksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NuddeN Skrivet 6 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2010 (redigerad) Lite G Redigerad 6 juli, 2010 av NuddeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NuddeN Skrivet 7 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2010 Jag har spelet po pc och jag vet inte hur man lägger in bilderna har utan att ta en bild po skärmen? Och hur kommer man till galleriet. Satcksam för svar Print Screen, sen klistra in i paint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2011 (redigerad) Då jag återfunnit den gamle höken (-NightHawk-) så har vi börjat spela SA-MP igen. Det är galet att det fortfarande finns och hur långt det kommit i utvecklingen. Jag och höken fiskar... Sedan vann höken lottot och då ingen vunnit det på relativt länge (skulle jag anta, eftersom att det blir en högre summa varje gång ingen vinner) så låt potten på $12000000. Han fick direkt ett hit contract på sig men som tur var låg en bank i närheten och den enda killen som kom inärheten av honom hade inga vapen på sig. Här står vi på banken efter han satt in pengarna: Redigerad 2 april, 2011 av VickeX 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts