Groove4life Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Min bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 Lite mycket bilar Lite snyggt plan ++++ 2500 POST!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 DET SNÖAR!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 14 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2008 DET SNÖAR!! hur fan fick du in snö?? nästa gång vi hörs så måste du berätta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 hur fan fick du in snö?? nästa gång vi hörs så måste du berätta... Det är en mod men jag såg att nån på Youtube la upp den. Och den hade en länk till modden också tyvärr så kommer ja inte ihåg vad den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2008 Det finns flera olika snö-moddar. En av dom "förvandlar" öknen till snö. En annan fixar countryside till snö, iklusive träden och vägarna. Sen lär det finnas diverse mindre snömoddar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tjottahejti Skrivet 24 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2008 En stegrande lastbil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Hittade några gamla bilder på datoren Nice! Vad försigår här då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Hade tråkit och såg Paimals tråd om modding för Gta SA, det väckte mina känslor igen! Camping i öknen Stylish Dodge Grrr Nästan verklig Yieeehaaaa!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gamo1 Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Jag, Joe Dirt och Illousion körde Bounce.. KRIIIIGG!!!! RUN BITCH RUN!!!! (Joe Dirt) Lite otydligt, men jag fick honom! EDIT: NY SIDDAAA!!! FTW Första bilden där. Lanar ni eller köra online ? Hur kan ni få "vanligt " folk att gå omkring ? Det brukar väll vara typ om man e 2st som kör så är det endast dom 2 i hela staderna ? Eller brukar vanligt folk gå runt när man kör mta ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2008 Första bilden där. Lanar ni eller köra online ? Hur kan ni få "vanligt " folk att gå omkring ? Det brukar väll vara typ om man e 2st som kör så är det endast dom 2 i hela staderna ? Eller brukar vanligt folk gå runt när man kör mta ? Programmet heter Bounce och vi kör "LAN" över Hamachi. Det finns gubber och fordon MEN dom är inte synkroniserade tyvärr. Man kan se och döda varandra. Rätt så kul faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gamo1 Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 (redigerad) Programmet heter Bounce och vi kör "LAN" över Hamachi. Det finns gubber och fordon MEN dom är inte synkroniserade tyvärr. Man kan se och döda varandra. Rätt så kul faktiskt. Jag hittar bara San andreas Bounce Fm (musik). Vart kan man ladda hem den ? Redigerad 12 juni, 2008 av Gamo1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 (redigerad) Jag hittar bara San andreas Bounce Fm (musik). Vart kan man ladda hem den ? Här ______________________________________________________ Lite bilder med! Han ligger där och chillar! http://static.pici.se/pictures/DErKbfuOS.jpg Jag och Hugbert http://static.pici.se/pictures/KoWinKIEd.jpg Redigerad 12 juni, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Ett par rätt snygga bilder. http://img507.imageshack.us/img507/1485/gallery39da8.jpg http://img507.imageshack.us/img507/2812/gallery59yz8.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 (redigerad) Här ______________________________________________________ Lite bilder med! Jag och Hugbert http://static.pici.se/pictures/KoWinKIEd.jpg SA:MP? Redigerad 12 juni, 2008 av Illousion Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Eller så har han skrivit in fusket så man kan rekryta vem som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 Eller så har han skrivit in fusket så man kan rekryta vem som helst Men snubben håller inte i någon pistol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2008 SA:MP? Nope, Tog bara någon random bil och efter ett tag märkte jag att han satt kavr i bilen. Även då jag stannade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gamo1 Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 (redigerad) Sista gången jag kommer möblera om i garaget ialafall... Redigerad 18 juni, 2008 av Gamo1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yeahnisseboy Skrivet 18 juni, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2008 två hyfsat fina bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts