Alle090 Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 (redigerad) Jag, Joe Dirt och Illousion körde Bounce.. KRIIIIGG!!!! RUN BITCH RUN!!!! (Joe Dirt) Lite otydligt, men jag fick honom! EDIT: NY SIDDAAA!!! FTW Redigerad 4 maj, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Jag, Joe Dirt och Illousion körde Bounce.. KRIIIIGG!!!! RUN BITCH RUN!!!! (Joe Dirt) Lite otydligt, men jag fick honom. EDIT: NY SIDDAAA!!! FTW Får jag också joina någongång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Får jag också joina någongång? Javisst... Adda mig på skype, flather1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 (redigerad) Javisst... Adda mig på skype, flather1 Har ej skype Visst är det gratis? Då tankar jag det. *EDIT* Är det som ventrilo att man snackar med varandra eller är det som msn att man skriver? Redigerad 4 maj, 2008 av ExploSive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Har ej skype Visst är det gratis? Då tankar jag det. Ja det är gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Har ej skype Visst är det gratis? Då tankar jag det. *EDIT* Är det som ventrilo att man snackar med varandra eller är det som msn att man skriver? Det är gratis och det är som vent att man snackar med varandra! Men tanka skype ohc kom in ikvälll.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 (redigerad) *EDIT* Ni är snabba på att skriva Har ingen mick eller något :/ Redigerad 4 maj, 2008 av ExploSive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 *EDIT* Ni är snabba på att skriva Har ingen mick eller något :/ synd... kan du inte skaffa en snabbt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Nope, pank efter jag införskaffat IV och x-box 360 :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 4 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2008 Nope, pank efter jag införskaffat IV och x-box 360 :/ Men har du inget gammalt headset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2008 Hahaha, jag ångrar den tanke som dök upp i mitt huvud i förrgår: "Fast, vad fanken, GTA IV är ju inte SÅ snyggt. Nästan SA-grafik ibland ju". Kollar man två sekunder på "minigun + hydra"-bilden måste man ha dålig syn om man tycker IV är lika fult som det där! No offense om bilderna, de var snyggt tagna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Undrar vad det är för folk inne på Bounce? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Hahaha, jag ångrar den tanke som dök upp i mitt huvud i förrgår: "Fast, vad fanken, GTA IV är ju inte SÅ snyggt. Nästan SA-grafik ibland ju". Kollar man två sekunder på "minigun + hydra"-bilden måste man ha dålig syn om man tycker IV är lika fult som det där! No offense om bilderna, de var snyggt tagna. Jag och Illousion.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Alle hur kan dina "Texturer" vara så där tydliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Före: Efter Ser ni skillnaden? Notera vattnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Hur får ni till texturerna så klara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Hur får ni till texturerna så klara? Laddar ner en mod... NBserie... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Laddar ner en mod... NBserie... Correction.. ENBseries Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 6 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2008 Correction.. ENBseries Aha, Lol på min fil står det NB felstavning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 7 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2008 Ännu en jämförelse.. Före: Efter: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts