Alle090 Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 (redigerad) Länge sen man körde SA sist. Lanar nu, testade SA-MP, skjutsade polarn, sen uppstod detta underbara ansikte Ser ut som "drunkmod" .. hehe eller att han har några IQ mindre.. "Duh" Redigerad 23 februari, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mayani Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Vad heter programmet som gör så man kan ta bilder på GTA^SA? Förutom kameran? vart hittar man den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Vad heter programmet som gör så man kan ta bilder på GTA^SA? Förutom kameran? vart hittar man den? Jag använder oftas FRAPS... Annars så tar jag snabbt Prtsc och Alt+tab ner till paint. klistrar in och sparar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 (redigerad) Vad heter programmet som gör så man kan ta bilder på GTA^SA? Förutom kameran? vart hittar man den? Du kan antingen använda Fraps http://www.fraps.com/download.php ..eller så trycker du på knappen på tangentbordet som heter "Prt Sc". Sedan öppnar du paint och väljer "klistra in". Fuck you, Aller, jag var ialafall mer pedagogisk Redigerad 25 februari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Du kan antingen använda Fraps http://www.fraps.com/download.php ..eller så trycker du på knappen på tangentbordet som heter "Prt Sc". Sedan öppnar du paint och väljer "klistra in". Fuck you, Aller, jag var ialafall mer pedagogisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 25 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2007 Några till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 (redigerad) Lekte lite med teleporten. Teleporterade mig till Las Venturas, blev påkörd av polisen, teleporterade mig hem. Då såg det ut såhär. Edit: Ska noteras att jag faller då bilden togs. Landade sedan på CJ's hustak. >.< Redigerad 10 mars, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 (redigerad) Lekte lite med teleporten. Teleporterade mig till Las Venturas, blev påkörd av polisen, teleporterade mig hem. Då såg det ut såhär. Edit: Ska noteras att jag faller då bilden togs. Landade sedan på CJ's hustak. >.< Lite som fritt fall då måste ha gjort ont mena först bli påkörd av en polisbil sen landa på ett hustak :'( Redigerad 10 mars, 2007 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2007 Lite som fritt fall då måste ha gjort ont mena först bli påkörd av en polisbil sen landa på ett hustak :'( Haha, kan nog inte vara så kul. Någon som vet koordinaterna till dessa platser: Mt. Chiliad. (Toppen) Giant Bridge. Random plats på The Strip. Flygplatsen i öknen. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 (redigerad) Bilder från Liberty City! Redigerad 11 mars, 2007 av Fireinthehole Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Bilder från Liberty City! Wtf, fel forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Wtf, fel forum? Korten är tagna på GTA SA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Länge sen man körde SA sist. Lanar nu, testade SA-MP, skjutsade polarn, sen uppstod detta underbara ansikte AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!! SLOW DOWN!!!! SLOW DOOWN!!!!!!!! Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Ett paralellt universum!! En massa dörrar mitt i ingenstans! Och ett läskigt Los Santos! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 (redigerad) Lite bilder läskiga bilder :'( undra var dom leder nånstans? Redigerad 11 mars, 2007 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Har tyvärr inga nya bilder, men frågar igen: Någon som har koordinaterna till dessa platser: Mt. Chiliad. (Toppen) Giant Bridge. Random plats på The Strip. Flygplatsen i öknen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Hehe, råkade landa här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Hehe, råkade landa här. Snygg hoj, var hittade du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2007 Snygg hoj, var hittade du den? Custom made, for me only. (Jag kallar mig TheHoff ibland) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 12 mars, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2007 (redigerad) *BILD* Hehe, råkade landa här. *BILD* *BILD* Varrå, fastnade du blick still där? BTW: Har hojen en egen handling? Redigerad 12 mars, 2007 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts