Master_812 Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Fina bilder he he he taxin mosa han mot muren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 25 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2007 Fina bilder he he he taxin mosa han mot muren Det komiska är att det finns en historia. Jag tog upp honom i LV. Körde honom till det gammla flygfältet. Han började sakta gå mot millis basen. och på den print screen när han bara står där är det faktiskt ett stängsel men det hade buggat sig... sen fortsatte han att gå in i stängslet så jag avslutade honom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 26 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2007 Det komiska är att det finns en historia. Jag tog upp honom i LV. Körde honom till det gammla flygfältet. Han började sakta gå mot millis basen. och på den print screen när han bara står där är det faktiskt ett stängsel men det hade buggat sig... sen fortsatte han att gå in i stängslet så jag avslutade honom.. Ha ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 27 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2007 Jag gillar att printa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 (Kallar mig TheHoff ibland) (Nej, jag har inte gjort skin:et själv, det har Slim på gtastunting gjort) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2007 VROOM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Inte min dag idag flög runt sådär på marken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Inte min dag idag flög runt sådär på marken He he he Skulle du slipa på dina flygkunskaper eller? Lägger upp några ja me Hmm han hitta inget fel på bilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 He he he Skulle du slipa på dina flygkunskaper eller? Lägger upp några ja me Hmm han hitta inget fel på bilen Träd-bilden var otroligt fin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 He he he Skulle du slipa på dina flygkunskaper eller? Lägger upp några ja me Hmm han hitta inget fel på bilen Den bilden med polisen som snubblar. Man säger ju att snygga tjejer gör en stum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 13 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2007 (redigerad) Jag har några bilder på bilar jag har gjort (Tagit med kamera) Redigerad 18 mars, 2007 av splitx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 (redigerad) Några till då Sista bilden där asså hoppas han inte släppte sig där Redigerad 18 februari, 2007 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Det ser ut som att det inte skulle göra honom nåt i det tillståndet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 18 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2007 Några till då Sista bilden där asså hoppas han inte släppte sig där Den första bilden var mycket fin. Fan vad sugen man blev på att fota igen. Synd bara att mitt SA inte vill fungera :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Hur gör jag för att få hastighetsmätare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Hur gör jag för att få hastighetsmätare? Söker på "GTA SA speedometer" på google? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 19 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2007 Har skaffat nu... Men då vill den inte fungera? Nån som vet vad det kan vara? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 Länge sen man körde SA sist. Lanar nu, testade SA-MP, skjutsade polarn, sen uppstod detta underbara ansikte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2007 (redigerad) Länge sen man körde SA sist. Lanar nu, testade SA-MP, skjutsade polarn, sen uppstod detta underbara ansikte AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!! SLOW DOWN!!!! SLOW DOOWN!!!!!!!! Redigerad 22 februari, 2007 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 23 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2007 AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!! SLOW DOWN!!!! SLOW DOOWN!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts